Gå til innhold

Robinson

Anbefalte innlegg

Gjest skremmende
Skrevet

Hva er det med Peter i Robinsoneksedisjonen? Han virker skummel.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg slutten i dag. Hvem blei stemt hjem?

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg slutten i dag. Hvem blei stemt hjem?

Fredrik

Skrevet

Haha, jeg satt og håpet på at tjukkingen skulle bli borte i mere enn 24 timer. Det funket!

På tide å få ristet litt i den der trasige naturinnvåneren. Hadde hun enda vært litt fin, men neida.

Go Peter!

Skrevet

Haha, jeg satt og håpet på at tjukkingen skulle bli borte i mere enn 24 timer. Det funket!

På tide å få ristet litt i den der trasige naturinnvåneren. Hadde hun enda vært litt fin, men neida.

Go Peter!

Hvorfor er det ingen av dem som går ned i vekt? Amøbedamene skjønner jeg, de gjør ikke en dritt, men resten?

Annonse

Skrevet

Hvorfor er det ingen av dem som går ned i vekt? Amøbedamene skjønner jeg, de gjør ikke en dritt, men resten?

Hvorfor er det lettere å skjønne at dem som ikke gjør en dritt går ned i vekt?

Skrevet

Hvorfor er det lettere å skjønne at dem som ikke gjør en dritt går ned i vekt?

Hæ? Jeg skjønner at de IKKE går ned i vekt for de gjør jo ingenting.

Skrevet

Hæ? Jeg skjønner at de IKKE går ned i vekt for de gjør jo ingenting.

Åja, det var det du sa. Uansett tror jeg du hadde passet bra sammen med den ufine, trassige urinnvåneren.

Skrevet

Åja, det var det du sa. Uansett tror jeg du hadde passet bra sammen med den ufine, trassige urinnvåneren.

Jeg hadde nok passet best sammen med Linni. En stum versjon.

Skrevet

Ja, det virker som han tar det vel seriøst.

Mannen er jo spinn hakke gal !!!! Voksne mannen oppfører seg som en fjortis !! Han blir nok stemt ut ved første anledning som byr seg , håper jeg !!Tror alle som en var glade når han tapte kampen , og dem trodde dem var kvitt han....

Skrevet

Mannen er jo spinn hakke gal !!!! Voksne mannen oppfører seg som en fjortis !! Han blir nok stemt ut ved første anledning som byr seg , håper jeg !!Tror alle som en var glade når han tapte kampen , og dem trodde dem var kvitt han....

Ja - tror nok også han blir stemt hjem så fort som mulig.

Han hadde svarte øyne når han var sint, rett og slett nifst!

Skrevet

Det er kanskje noe med østerrikere som ikke får det som de vil.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...