Gå til innhold

moldensere er fra molboland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg HAATER moldensere!! De er så kvalme, selvskrytende, selvgode og harry at jeg blir dårlig!! Og den der fæle dialekten deres da, høres jo så bondsk ut!! De er verre enn bergenserne!! Og det skal mye til!! Nei, æsj!!

Fortsetter under...

Gjest HAHALOL
Skrevet

Fra Ålesund du og eller? Hehe

Ja, moldensere virker litt selvgode, blærete og kvalme, men det er vel folkeslaget.

Så har vi ålesunderne, selvskrytende og tror de er best...

Har alltid vært en konkurranse mellom Ålesund og Molde, jeg fatter ikke de kan kalle det lille fisestedet Molde for en by.

Skrevet

Fra Ålesund du og eller? Hehe

Ja, moldensere virker litt selvgode, blærete og kvalme, men det er vel folkeslaget.

Så har vi ålesunderne, selvskrytende og tror de er best...

Har alltid vært en konkurranse mellom Ålesund og Molde, jeg fatter ikke de kan kalle det lille fisestedet Molde for en by.

Det lille fisestedet?

Tja, Ålesund kommune er omtrent 98 km2 stor. Molde kommune dekker 362 km², så hvis Molde er fisested, hva er Ålesund da? Ålesund slår imidlertid Molde på innbyggertall da. :-)

Skrevet

tør du ikke innrømme hvor du kommer fra?

Er dialekten for stygg kanskje?

Gjest HAHALOL
Skrevet

Det lille fisestedet?

Tja, Ålesund kommune er omtrent 98 km2 stor. Molde kommune dekker 362 km², så hvis Molde er fisested, hva er Ålesund da? Ålesund slår imidlertid Molde på innbyggertall da. :-)

Det har litt med hvordan utbyggingen er da, det ser absolutt ikke ut som en by i Molde. Jeg syns faktisk både Volda og Ørsta fortjener mer bystatus enn Molde.

Annonse

Skrevet

Det har litt med hvordan utbyggingen er da, det ser absolutt ikke ut som en by i Molde. Jeg syns faktisk både Volda og Ørsta fortjener mer bystatus enn Molde.

ok jeg skjønner du er fra Ålesund ja.

Skrevet

Nei, mener du det???? Molde har da en flott bykjerne? Skjønner ikke helt hva du mener jeg. Jeg er ikke fra Molde altså, men vært der mange ganger. Og ørsta og Volda? Kjære deg..............:-) Det er jo små tettsteder..........

Gjest volding
Skrevet

Nei, mener du det???? Molde har da en flott bykjerne? Skjønner ikke helt hva du mener jeg. Jeg er ikke fra Molde altså, men vært der mange ganger. Og ørsta og Volda? Kjære deg..............:-) Det er jo små tettsteder..........

Volda og ørsta har i alle fall rundkjøring ;-)

Skrevet

Volda og ørsta har i alle fall rundkjøring ;-)

Ja, det vet jeg......... Men tror faktisk Molde har en god del flere.............. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...