Gjest heagea Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg HAATER moldensere!! De er så kvalme, selvskrytende, selvgode og harry at jeg blir dårlig!! Og den der fæle dialekten deres da, høres jo så bondsk ut!! De er verre enn bergenserne!! Og det skal mye til!! Nei, æsj!! 0 Siter
Gjest HAHALOL Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Fra Ålesund du og eller? Hehe Ja, moldensere virker litt selvgode, blærete og kvalme, men det er vel folkeslaget. Så har vi ålesunderne, selvskrytende og tror de er best... Har alltid vært en konkurranse mellom Ålesund og Molde, jeg fatter ikke de kan kalle det lille fisestedet Molde for en by. 0 Siter
sosu Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Fra Ålesund du og eller? Hehe Ja, moldensere virker litt selvgode, blærete og kvalme, men det er vel folkeslaget. Så har vi ålesunderne, selvskrytende og tror de er best... Har alltid vært en konkurranse mellom Ålesund og Molde, jeg fatter ikke de kan kalle det lille fisestedet Molde for en by. Det lille fisestedet? Tja, Ålesund kommune er omtrent 98 km2 stor. Molde kommune dekker 362 km², så hvis Molde er fisested, hva er Ålesund da? Ålesund slår imidlertid Molde på innbyggertall da. :-) 0 Siter
Gjest molho Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 tør du ikke innrømme hvor du kommer fra? Er dialekten for stygg kanskje? 0 Siter
Gjest HAHALOL Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Det lille fisestedet? Tja, Ålesund kommune er omtrent 98 km2 stor. Molde kommune dekker 362 km², så hvis Molde er fisested, hva er Ålesund da? Ålesund slår imidlertid Molde på innbyggertall da. :-) Det har litt med hvordan utbyggingen er da, det ser absolutt ikke ut som en by i Molde. Jeg syns faktisk både Volda og Ørsta fortjener mer bystatus enn Molde. 0 Siter
Gjest molho Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Det har litt med hvordan utbyggingen er da, det ser absolutt ikke ut som en by i Molde. Jeg syns faktisk både Volda og Ørsta fortjener mer bystatus enn Molde. ok jeg skjønner du er fra Ålesund ja. 0 Siter
sosu Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Det har litt med hvordan utbyggingen er da, det ser absolutt ikke ut som en by i Molde. Jeg syns faktisk både Volda og Ørsta fortjener mer bystatus enn Molde. Nei, mener du det???? Molde har da en flott bykjerne? Skjønner ikke helt hva du mener jeg. Jeg er ikke fra Molde altså, men vært der mange ganger. Og ørsta og Volda? Kjære deg..............:-) Det er jo små tettsteder.......... 0 Siter
Gjest volding Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Nei, mener du det???? Molde har da en flott bykjerne? Skjønner ikke helt hva du mener jeg. Jeg er ikke fra Molde altså, men vært der mange ganger. Og ørsta og Volda? Kjære deg..............:-) Det er jo små tettsteder.......... Volda og ørsta har i alle fall rundkjøring ;-) 0 Siter
sosu Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Volda og ørsta har i alle fall rundkjøring ;-) Ja, det vet jeg......... Men tror faktisk Molde har en god del flere.............. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.