Gå til innhold

Litt lubben runt magen. Vil ha det bort !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Mann på 24 her.

Jeg har alltid hatt flat mage, med litt markert 6pac. Men året 2007 ble stille med lite aktivitet og masse pc spilling ( Jupp World of warcraft ) . Så no har jeg fått den lille Pondussen som alle får i min alder virker det som. Men jeg vil ha den Bort ! Eg har ikke den beste ryggen så masse situps blir det lite av. Noen som har noen tips ? Jobber hele dagen med fysiak arbeid på armer rygg og ben med lite i magen føles det som, så jeg er ganske sliten etter min 7 timers arbeidsdag.

Fortsetter under...

Skrevet

Det holder nok ikke å bare ta sit-ups. 6-packen kommer uansett bare under fettlageret.

Allsidig trening med både vekter og fettforbrenning i tillegg til endring av kosthold. Å trene vekter vil nok også være smart ettersom du allerede nå sliten med ryggen.

Skrevet

1: fysisk aktivitet (og det har du jo allerede)

2: sunt og godt kosthold, og regelmessige måltider

Det er nok 2'ern som er synderen. Vi spiser mye mer usunt enn før, med ferdigmat og stort sukkerinntak.

For tjue år siden fikk ikke menn pondus før de ble førti. Det var liksom en del av førtiårskrisen, slik jeg oppfattet det. Da burde det være mulig for deg som tjueåring å få det bort. Hvis du legger litt vekt på hva du putter i deg.

Jeg vet for eksempel ikke hvordan du spiser og drikker når du holder på med W of Warcraft?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...