Gå til innhold

Hva får eldre gutter til å interesere seg for...

Anbefalte innlegg

Gjest eldre gutter som......

14-15 åringer. Disse er jo under den seksuelle lavalder. Vår datter på 15 år har siden hun var 13 år traktet til de eldre guttene mellom 19 og godt over 20 år. Dette har skapt mye problemer for oss, da hun er svært opprørsk. Selv om vi foreldre har hatt mange samtaler omkring dette, gir hun blaffen. Lyver seg til avtaler med de eldre guttene. Sier hun er sammen med venninner, men blir avslørt gang på gang. Er vi foreldre for strenge eller? synes ikke noe om dette i det hele tatt. Gutter jeg har snakket med som er sammen med eldre jenter sier de aldri kunne tenke seg ei mindreårig jente. Så derfor lurer jeg på hvorfor disse guttene intereserer seg for "småjenter"?

Fortsetter under...

Sikkert fordi de ses på som enkle å imponere?

Fra min egen ungdomstid i forrige årtusen har jeg det inntrykket at de 18-20 år gamle guttene som hang sammen med 13-15 år gamle jenter var 'harrytassene'/'villbassene', gjerne nokså umodne og småbarnslige, men med slike 'goder' som egen bil, og derfor liikevel litt attraktive hos enkelte jenter som var for unge/uerfarne til å skjønne at disse gutta ikke var noe å spare på.

Sikkert fordi de ses på som enkle å imponere?

Fra min egen ungdomstid i forrige årtusen har jeg det inntrykket at de 18-20 år gamle guttene som hang sammen med 13-15 år gamle jenter var 'harrytassene'/'villbassene', gjerne nokså umodne og småbarnslige, men med slike 'goder' som egen bil, og derfor liikevel litt attraktive hos enkelte jenter som var for unge/uerfarne til å skjønne at disse gutta ikke var noe å spare på.

13?? Får kaffen i vrangstrupen her... Har en jente på 13 hjemme, hvis hun skulle begynt å "henge" med gutter på 18-20 hadde jeg gått aldeles i spinn!

mvh

13?? Får kaffen i vrangstrupen her... Har en jente på 13 hjemme, hvis hun skulle begynt å "henge" med gutter på 18-20 hadde jeg gått aldeles i spinn!

mvh

Ja, det skjønner jeg godt. Jeg husker det var jenter på mitt klassetrinn som hang i hop med eldre gutter allerede fra 13-14-årsalderen, ja. Kanskje ikke 20-åringer, men ihvertfall 17-18-åringer.

:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...