Gå til innhold

Trange klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjæreste med en mann som har en jente på ni år fra før ,og lurer på en ting...er det vanlig at jenter på den alderen er opptatt av å gå i trange klær?jenten hans er veldig tynn, og hun går med altfor små klær etter min mening, dongeri buksene og skjørtene hennes sitter som støpt rundt bena hennes, og joggebuksene sitter som tights, her om dagen var vi på cubus og skulle kjøpe ny bukse til henne, hun fant en hun syntes var fin og prøvde den på, den var helt intilsittende men hun mente den ikke var trang nok, denne var for stor, jeg vil kjenne den helt inntil bena sa hun!

Jeg syns det blir drøyt at så små jenter er opptatt av dette, jeg vet at det blir laget smale bukser til jenter, men hun går med det aller smaleste hele tiden. Hun er også opptatt av sminke og av moren sin får hun lip-gloss, "voksen" lip-gloss ikke disse snupi greiene. Er dette vanlig?

– ung mamma!:)

Skrevet

Jeg har ei jente på ni år. Hun har noen tights til å ha under skjørt og noen vanlige bukser. Hun bruker gensere i riktig lengde.Men heldigvis så er hun enda fornøyd med det jeg kjøper. Jeg har reagert på antrekk hos så små jenter, der er liksom ikke noe grense mellom barn og ungdom lengre? Men skulle det skje, så må man prøve å møtes på midten? Som med sminke her i huset. Hun har fått øyeskygge og slikt av venninner til bursdager. Det får hun kun bruke innendørs, og aldri på skolen. Det hender at venninnene leker seg med sminken, men vasker seg før de går ut. Datteren min har spurt om å få øyensverte, men det sa jeg nei til. Vent til du blir tenåring sa jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...