Gå til innhold

veksle

Gjest en usikker mor

Anbefalte innlegg

Gjest en usikker mor
Skrevet

Mitt barn har en drøss av 5o øringer. Jeg sier hun må veksle dem. Men om hun veksler dem i banken, må hun da betale gebyr for veksling?

Det er over 20kr, og det vil jeg helst ikke at hun skal betale med i butikken. Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Skrevet

Latt henne betale med dem i en butikk. 40-50 mynter er da ikke mye..?

Skrevet

20 kroner??

Veksle dem med henne davel, uten gebyr, du får davel benyttet dem over litt tid!

Gjest en usikker mor
Skrevet

20 kroner??

Veksle dem med henne davel, uten gebyr, du får davel benyttet dem over litt tid!

Det har jeg allerede gjort nå, denne gangen og flere andre ganger. Nå har jeg en halv boks med 50øringer. Jeg synes det er pinlig å betale med så små mynter. Jeg får samle litt til før jeg drar til banken med dem.

Skrevet

Så lenge det er så lite hadde jeg vekslet med henne. Da hadde jeg brukt litt hver gang jeg skulle betale.

Spiller jo heller ingen rolle om ho bruker dem i butikken. De fleste butikker har jo slik betalingsmaskin nå. Men du kan jo unngå å gjøre dette da det er store køer:-)

Skrevet

Om dere har konto i den banken dere veksler, er det gratis å telle og veksle. I allefall i banken jeg bruker.

Annonse

Skrevet

De fleste banker tar ikke gebyr dersom det settes inn på konto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...