Gjest en usikker mor Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Mitt barn har en drøss av 5o øringer. Jeg sier hun må veksle dem. Men om hun veksler dem i banken, må hun da betale gebyr for veksling? Det er over 20kr, og det vil jeg helst ikke at hun skal betale med i butikken. Hva ville dere gjort? 0 Siter
birdie Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Latt henne betale med dem i en butikk. 40-50 mynter er da ikke mye..? 0 Siter
Nellie Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 20 kroner?? Veksle dem med henne davel, uten gebyr, du får davel benyttet dem over litt tid! 0 Siter
Gjest en usikker mor Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 20 kroner?? Veksle dem med henne davel, uten gebyr, du får davel benyttet dem over litt tid! Det har jeg allerede gjort nå, denne gangen og flere andre ganger. Nå har jeg en halv boks med 50øringer. Jeg synes det er pinlig å betale med så små mynter. Jeg får samle litt til før jeg drar til banken med dem. 0 Siter
Speak Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Så lenge det er så lite hadde jeg vekslet med henne. Da hadde jeg brukt litt hver gang jeg skulle betale. Spiller jo heller ingen rolle om ho bruker dem i butikken. De fleste butikker har jo slik betalingsmaskin nå. Men du kan jo unngå å gjøre dette da det er store køer:-) 0 Siter
Else Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Om dere har konto i den banken dere veksler, er det gratis å telle og veksle. I allefall i banken jeg bruker. 0 Siter
simane Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 De fleste banker tar ikke gebyr dersom det settes inn på konto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.