Gå til innhold

Heslig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Har aldri spist kebab og kommer heller ikke til å gjøre det. Den kjøttgreia som henger i taket som de skjærer av ser bare så jævlig ut at jeg aldri har klart tanken på å spise det engang.

Skrevet

Har aldri spist kebab og kommer heller ikke til å gjøre det. Den kjøttgreia som henger i taket som de skjærer av ser bare så jævlig ut at jeg aldri har klart tanken på å spise det engang.

Enig med deg, har aldri spist Kebab eg heller!

Skrevet

Æsj! Jeg harspist kebab noen ganger, og synes det er veldig godt - men jeg vet at det kan være ymse mht hygiene..... Dette var ikke tillitsvekkende nei>!!!!!

Og uttrykket "mekanisk utbeinet kjøtt" så jeg for første gang på fredag, da jeg leste nøyere på kylling-ostesnitslene vi hadde til middag.... Verken jeg eller mannen min skjønte hva dette var i forhold til det andre kjøttet snitslene inneholdt.... Tror det var ca 45 % MUK, 45 % vanlig kjøtt og resten panering og ost. De snitslene er knallgode da............ Bør vi slutte å spise dem? Er fra Prior, tror jeg!

Annonse

Skrevet

Jeg synes kebab og kebabpizza er veldig godt, men har flere ganger fått oppkast etter å ha spist det. Ca en time etter måltidet blir jeg hvit som et laken, kvalm, begynner å skjelve og kaster opp. Det er nok ikke tilfeldig.

Skrevet

Jeg klarer bare ikke kebab - selv om smaken er god. Det byr meg ganske enkelt i mot.

Skrevet

Og jeg spiser kebab stadig vekk og kjøper fra samme sted hver eneste gang. Har aldri vært syk og kjenner ingen som har blitt syke av å kjøpe derfra. Det hadde nemlig spredd seg som ild i tørt gress.

Skrevet

Det er rart med kebab, smaker liksom godt om en har sånn akkurat passe promille og er på vei hjem fra byen, men morgenen etter angrer man bittert... Urk!

Skrevet

Det er rart med kebab, smaker liksom godt om en har sånn akkurat passe promille og er på vei hjem fra byen, men morgenen etter angrer man bittert... Urk!

Ja morgenen etter er kebaben verre enn fylla!

Skrevet

For noen år siden var jeg i Kairo. Der stod det møkkete boder med slikt kjøtt hengende overalt. Lukta glemmer jeg aldri!!

Sånn utenom dette var Kairo en fantastisk by!!

Annonse

Skrevet

Jeg har spist kebab én gang, og det var i ytlandet i 1991...;-) Den gikk rett i søpla etter et par biter, for det smakte ikke godt.

Siden den gang har jeg jo hørt enkelte si at kebab er godt, og jeg ser det jo tilsalgs 'overalt', men det har opp igjennom årene vært ekstremt mange reportasjer om dårlig kebabkjøtt osv, så det er noe jeg absolutt ikke er fristet til å kjøpe!

Skrevet

Og jeg spiser kebab stadig vekk og kjøper fra samme sted hver eneste gang. Har aldri vært syk og kjenner ingen som har blitt syke av å kjøpe derfra. Det hadde nemlig spredd seg som ild i tørt gress.

Det er bedre at det sprer seg som ild i tørt gress enn som varm bæsj i nysnø....;-)

Skrevet

Jeg finnes ikke overrasket på en flekk.

Ikke jeg heller! Langt fra første gangen det står om hvor mye ekkelt som finnes i kebabkladeisene.....:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...