Gjest wonderinggirl Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har akkurat addet "compare people" på min facebook. Plutselig ser jeg at jeg har jo fått mange flotte komplimenter fra folk. Men jeg skjønner ikke hvordan man kan se hvem som har gitt dem til meg... Går ikke dette an? 0 Siter
birdie Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hadde denne for en stund siden, og synes å huske at pointet var at det var anonymt, slik at du skulle kunne være ærlig når du vurderte folk. Kjekt for de som ikke står inne for meningene sine. 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hadde denne for en stund siden, og synes å huske at pointet var at det var anonymt, slik at du skulle kunne være ærlig når du vurderte folk. Kjekt for de som ikke står inne for meningene sine. Kjempe teit da!! 0 Siter
Gjest tusenbeinet Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 hei! jeg har avogtil fått beskjed om hvem som har ment de forskjellige tingene om meg...på notifications står det avogtil f eks" petter compared you and thinks you are nicer"... det står bare ikke hvem de har compared deg mot men det er ikke alltid jeg får beskjed,så skjønner ikke helt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.