Gå til innhold

"compare people"

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har akkurat addet "compare people" på min facebook. Plutselig ser jeg at jeg har jo fått mange flotte komplimenter fra folk. Men jeg skjønner ikke hvordan man kan se hvem som har gitt dem til meg... Går ikke dette an?

Skrevet

Hadde denne for en stund siden, og synes å huske at pointet var at det var anonymt, slik at du skulle kunne være ærlig når du vurderte folk. Kjekt for de som ikke står inne for meningene sine. ;)

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hadde denne for en stund siden, og synes å huske at pointet var at det var anonymt, slik at du skulle kunne være ærlig når du vurderte folk. Kjekt for de som ikke står inne for meningene sine. ;)

Kjempe teit da!!

Gjest tusenbeinet
Skrevet

hei! jeg har avogtil fått beskjed om hvem som har ment de forskjellige tingene om meg...på notifications står det avogtil f eks" petter compared you and thinks you are nicer"... det står bare ikke hvem de har compared deg mot :)

men det er ikke alltid jeg får beskjed,så skjønner ikke helt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...