Gå til innhold

Doen på Burger King(æsj bæsj)

Anbefalte innlegg

Gjest æsj og bæsj
Skrevet

Måtte så veldig på do så jeg kunne ikke la være og det var heller ingen annen mulighet så jeg måtte bruke doen på Burger King.

Det var bæsj i doskåla(rundt kantene) og det gikk ikke å spyle ned, jeg syntes heller ikke noe om å ta saken i egne hender og vaske med dobørsta :(

Tenker på det nå at kanskje noen gikk dit etter meg og trodde det var meg som hadde lagt igjen visittkortet yiiikk!!

Hvorfor i alle verden er det noen som får til å grise så ille!! og så bare la det være sånn!?

æsj og bæsj og fy og fysj!!

Skrevet

Ikkje rart folk driter i vinkel etter å ha spist den møkkamaten de serverer der !

Skrevet

Det er bare såå kvalmt!! Jeg forstår ikke folks oppførsel. Kan det være husmødre som hevner seg? ;) Nei det er utrolig. På slike steder burde det vært rengjøring hver time.

Skrevet

Det er bare såå kvalmt!! Jeg forstår ikke folks oppførsel. Kan det være husmødre som hevner seg? ;) Nei det er utrolig. På slike steder burde det vært rengjøring hver time.

Hva hjelper det å vaske hver time hvis det kommer en og driter sånn, rett etter du har vasket? Har vel med renslighet og folkeskikk og gjøre dette og ikke selv burger king.

Skrevet

Hva hjelper det å vaske hver time hvis det kommer en og driter sånn, rett etter du har vasket? Har vel med renslighet og folkeskikk og gjøre dette og ikke selv burger king.

Litt tilsyn skal man ha med toalettene også, selv om ,som du sier det kan komme griser med en gang. Jeg holder meg unna slike doer. Mye av grunnen er frykt for at sprøyter har blitt renset i dorullen.

Skrevet

Litt tilsyn skal man ha med toalettene også, selv om ,som du sier det kan komme griser med en gang. Jeg holder meg unna slike doer. Mye av grunnen er frykt for at sprøyter har blitt renset i dorullen.

Det med sprøter har ikke jeg tenkt på, lever i "ødemarken" jeg da, så er vel ikke så opplyst :-)

Skrevet

I noen tilfeller er det nok foreldre som lar barna gå alene på do. Har kommet over sånne tilfeller og da har jeg sagt i fra.

Skrevet

Ikkje rart folk driter i vinkel etter å ha spist den møkkamaten de serverer der !

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...