Gjest æsj og bæsj Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Måtte så veldig på do så jeg kunne ikke la være og det var heller ingen annen mulighet så jeg måtte bruke doen på Burger King. Det var bæsj i doskåla(rundt kantene) og det gikk ikke å spyle ned, jeg syntes heller ikke noe om å ta saken i egne hender og vaske med dobørsta Tenker på det nå at kanskje noen gikk dit etter meg og trodde det var meg som hadde lagt igjen visittkortet yiiikk!! Hvorfor i alle verden er det noen som får til å grise så ille!! og så bare la det være sånn!? æsj og bæsj og fy og fysj!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Ikkje rart folk driter i vinkel etter å ha spist den møkkamaten de serverer der ! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det er bare såå kvalmt!! Jeg forstår ikke folks oppførsel. Kan det være husmødre som hevner seg? Nei det er utrolig. På slike steder burde det vært rengjøring hver time. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Det er bare såå kvalmt!! Jeg forstår ikke folks oppførsel. Kan det være husmødre som hevner seg? Nei det er utrolig. På slike steder burde det vært rengjøring hver time. Hva hjelper det å vaske hver time hvis det kommer en og driter sånn, rett etter du har vasket? Har vel med renslighet og folkeskikk og gjøre dette og ikke selv burger king. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hva hjelper det å vaske hver time hvis det kommer en og driter sånn, rett etter du har vasket? Har vel med renslighet og folkeskikk og gjøre dette og ikke selv burger king. Litt tilsyn skal man ha med toalettene også, selv om ,som du sier det kan komme griser med en gang. Jeg holder meg unna slike doer. Mye av grunnen er frykt for at sprøyter har blitt renset i dorullen. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Litt tilsyn skal man ha med toalettene også, selv om ,som du sier det kan komme griser med en gang. Jeg holder meg unna slike doer. Mye av grunnen er frykt for at sprøyter har blitt renset i dorullen. Det med sprøter har ikke jeg tenkt på, lever i "ødemarken" jeg da, så er vel ikke så opplyst :-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 I noen tilfeller er det nok foreldre som lar barna gå alene på do. Har kommet over sånne tilfeller og da har jeg sagt i fra. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Ikkje rart folk driter i vinkel etter å ha spist den møkkamaten de serverer der ! *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.