Gå til innhold

PC`n min står å durer hele tiden......

Anbefalte innlegg

Gjest vet du noe......
Skrevet

PC`n står og durer og suder hele tiden, høres ut som den jobber fælt. Jeg har ikke greie på dette, men lurer på om det kan ha noe med at det er lagt inn vista på den? Er så irriterende å høre på hele tiden. Ellers er maskinen ikke full av spill og dokumenter og slikt.

Fortsetter under...

Skrevet

samme her.. vifta går i ett... slitsomt å høre på-

Skrevet

Vifta er kanskje full av støv og gørre? Sett støvsugeren mot gitteret på kassa og støvsug, men slå av pc'n først!

Skrevet

samme her.. vifta går i ett... slitsomt å høre på-

Støvsug!

Skrevet

Kanskje du overbelaster den, har du nok minne, og er prossessoren kraftig nok? Jeg er på litt tynn is her, men Vista er kanskje tyngre enn det du hadde før.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Støvsug, få mer minne/bedre prosesor ev kast vista ut! Vista tar ekstremt mye minne, spesielt hvis du ikke har peiling og ikke kan skru av ting du ikke trenger (så vidt jeg vet så kan man slå av mye av denne fancy grafikken osv, og da jobber ikke pcen så mye)

Ev stikk der du kjøpte pcen og spørr hvor mye minne/hvordan proseseror du har og hva du burde ha for å kjøpa vista uten støy.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...