Gå til innhold

Hvilken bærbar spillekonsoll skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 8 skal få dette til jul. Mener det er flere å velge mellom. Hva skal jeg velge? Og hvilket spill anbefales til ei på 8 som ikke har spilt så mye?

Trenger noen gode råd og tips. Gjerne også hvor jeg bør kjøpe det for å få mest for pengene.

Skrevet

Hvis jeg skulle kjøpt noe nå var det Wii

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327115

Kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg men :)

PS3 er nok for dyrt? PS2 er avlegs men billig

Xbox360? tjaaa.

Hvis du vil ha noe billig men fungerende kjøper du PS2, spillene er ikke så sinnsykt dyre lenger....

Skrevet

Hvis jeg skulle kjøpt noe nå var det Wii

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327115

Kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg men :)

PS3 er nok for dyrt? PS2 er avlegs men billig

Xbox360? tjaaa.

Hvis du vil ha noe billig men fungerende kjøper du PS2, spillene er ikke så sinnsykt dyre lenger....

Sårri jeg så du skrev bærbar hehe ble litt ivrig

Skrevet

Nintendo DS Lite er veldig populært her i huset. Jentungen fikk det til 6-års-dagen. Lillebror syns også det er stas, å jeg tror han skal få til jul...

Skrevet

Mine kjøpte seg Ninetendo DS Lite for noen uker siden og 9-åringen kan glatt sitte hele dagen om han får. :o) 7-åringen er ikke fullt så hekta, men hun spiller også innimellom.

Skrevet

Sårri jeg så du skrev bærbar hehe ble litt ivrig

Playstatin hjemme fungerer fortsatt helt OK. Der går singstar og EyeToy + gubben som har div. spill.

WII blir definitivt neste hjemme. Men vi er en del på reise, så derfor tenkte jeg på bærbart spill:-)

Skrevet

Nintendo DS Lite, uten tvil!

De har hatt gode tilbud på elkjøp, men vi har stort sett handlet her idet siste:

www.absoluttspill.no

Skrevet

Jentungen her har også Nintendo DS Lite.

Super Mario-spillene er enkle begynnerspill. Hvis hun er rosafiksert, finnes en Princess Peach-variant.

Min har bursdag neste uke, da får hun Nintendogs. Det har hun ønsket seg siden hun fikk Nintendo'en.

Skrevet

De har hatt gode tilbud på elkjøp, men vi har stort sett handlet her idet siste:

www.absoluttspill.no

Takk for tipset! Har de rask, grei og pålitelig levering?

Skrevet

www.absoluttspill.no

Her har de i hvertfall den rimeligste jeg har sett noen sted:-) Tenkte å handle i sverige, men det er samme pris her.

Takk for tips.

Skrevet

Takk for tipset! Har de rask, grei og pålitelig levering?

Veldig rask og grei, vi har handlet der flere ganger.

-og selvom de driver nettbutikk/postordre har de levert på døra vår 2-3 ganger, nesten før vi la inn bestillingen, de holder nemlig til her i byen :-) Hvor kjappe de er til resten av landet vet jeg ikke, men de har ihvertfall gitt oss god service.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...