Speak Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Snuppa på 8 skal få dette til jul. Mener det er flere å velge mellom. Hva skal jeg velge? Og hvilket spill anbefales til ei på 8 som ikke har spilt så mye? Trenger noen gode råd og tips. Gjerne også hvor jeg bør kjøpe det for å få mest for pengene. 0 Siter
Gjest Jool Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis jeg skulle kjøpt noe nå var det Wii http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327115 Kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg men PS3 er nok for dyrt? PS2 er avlegs men billig Xbox360? tjaaa. Hvis du vil ha noe billig men fungerende kjøper du PS2, spillene er ikke så sinnsykt dyre lenger.... 0 Siter
Gjest Jool Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hvis jeg skulle kjøpt noe nå var det Wii http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327115 Kanskje ikke helt det du hadde tenkt deg men PS3 er nok for dyrt? PS2 er avlegs men billig Xbox360? tjaaa. Hvis du vil ha noe billig men fungerende kjøper du PS2, spillene er ikke så sinnsykt dyre lenger.... Sårri jeg så du skrev bærbar hehe ble litt ivrig 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Nintendo DS Lite er veldig populært her i huset. Jentungen fikk det til 6-års-dagen. Lillebror syns også det er stas, å jeg tror han skal få til jul... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Guttungen har Nintendo DS. Anbefales. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Mine kjøpte seg Ninetendo DS Lite for noen uker siden og 9-åringen kan glatt sitte hele dagen om han får. ) 7-åringen er ikke fullt så hekta, men hun spiller også innimellom. 0 Siter
Speak Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Sårri jeg så du skrev bærbar hehe ble litt ivrig Playstatin hjemme fungerer fortsatt helt OK. Der går singstar og EyeToy + gubben som har div. spill. WII blir definitivt neste hjemme. Men vi er en del på reise, så derfor tenkte jeg på bærbart spill:-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Nintendo DS Lite, uten tvil! De har hatt gode tilbud på elkjøp, men vi har stort sett handlet her idet siste: www.absoluttspill.no 0 Siter
Atene Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Jentungen her har også Nintendo DS Lite. Super Mario-spillene er enkle begynnerspill. Hvis hun er rosafiksert, finnes en Princess Peach-variant. Min har bursdag neste uke, da får hun Nintendogs. Det har hun ønsket seg siden hun fikk Nintendo'en. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Nintendo DS Lite, uten tvil! De har hatt gode tilbud på elkjøp, men vi har stort sett handlet her idet siste: www.absoluttspill.no Takk for tipset! Har de rask, grei og pålitelig levering? 0 Siter
Speak Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Nintendo DS Lite, uten tvil! De har hatt gode tilbud på elkjøp, men vi har stort sett handlet her idet siste: www.absoluttspill.no Her har de i hvertfall den rimeligste jeg har sett noen sted:-) Tenkte å handle i sverige, men det er samme pris her. Takk for tips. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for tipset! Har de rask, grei og pålitelig levering? Veldig rask og grei, vi har handlet der flere ganger. -og selvom de driver nettbutikk/postordre har de levert på døra vår 2-3 ganger, nesten før vi la inn bestillingen, de holder nemlig til her i byen :-) Hvor kjappe de er til resten av landet vet jeg ikke, men de har ihvertfall gitt oss god service. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.