Gå til innhold

ukjent avsender

Gjest alltid nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest alltid nysgjerrig
Skrevet

Fikk følgende melding på sms i dag;60 % av alle kvinner vil leve singel. Grunn: De har skjønt at 100 gram pølse ikke er god nok grunn til å ta hele grisen inn i huset!

Jaja, jeg lurer bare på hvem som har sendt meg den. Jeg har hemmelig nummer. Ingen av mine venner, og ikke treff på nummeret. Det er vel ikke mulig å finne mer ut av det uten å ta kontakt med den som sendt den? Blir slike meldinger sendt ut av andre enn privatpersoner, for å si det slik?

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er en vits jeg fikk på mobilen i sommer og som jeg lo godt av. Jeg sende den videre til flere.

Skrevet

Det kan jo være en person du overhodet ikke kjenner, men som rett og slett har sendt til feil nummer (tastet ett tall feil eller noe). Selv om du har hemmelig nummer, er du jo ikke utilgjengelig:-) Men vedkommende vil ikke finne ut at h*n har sendt til deg, hvis h*n sjekker nummerer, da...

Gjest pærebrus875
Skrevet

Kan du ikke sende: navn (nummeret) til 1999?

det sto at h*n ikke fikk treff på nr så det hjelper nok lite :). Sikkert noen som her skrevet feil, fatter ikke at folk klarer det? Lagrer nr en gang jeg, sjekker at nr er riktig, og bruker kontaktlista på mobilen, ikke lapper i lomma med nr. Mulig noen andre har hatt ditt nr før du fikk det?

Jeg får iblant feilsendte meldinger, sikkert av godt voksne som kanskje ikkehelt skjønner dette med mobil og kontaktlister. Fikk beskjed engang at lina var syk og ikke kom denne helga hilsen far. Da lo jeg godt. Sendte svar tilbake at jeg ikke er rett person for den, for jeg verken kjenner noen i bergen som har brukt for å si slikt til meg eller noen som heter lina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...