Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 I dag har jeg vært så sulten hele dagen! Har spist normalt, kanskje litt mer enn normalt (men ikke mye) og er kjempesulten selv bare kort tid etter måltider. Andre dager er jeg knapt sulten i det hele tatt. Hva skyldes det tro? Jeg har trent mye de siste to ukene, kan det ha noe med saken å gjøre? Jeg har spist godt også da, jeg er ikke den som pirker i matfatet! Men alikevel ligger vekta på det samme som for to uker siden, nøyaktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Normalt skulle jeg tro. :-) Særlig etter vektnedgang. Har kjent det samme fra tid til annen. Flere dager nå faktisk, og jeg har spist mer. Men vekta er ikke endret. Det verste er når sulten er mot noe usunt. Feks sjokolade. Det er ille. Ikke så galt om det bare er å spise to knekkebrød ekstra, liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Normalt skulle jeg tro. :-) Særlig etter vektnedgang. Har kjent det samme fra tid til annen. Flere dager nå faktisk, og jeg har spist mer. Men vekta er ikke endret. Det verste er når sulten er mot noe usunt. Feks sjokolade. Det er ille. Ikke så galt om det bare er å spise to knekkebrød ekstra, liksom... *Hehe* I helga ble det vel mye godt hos oss, sjokoladepudding med vaniljesaus både lørdag og søndag, sjokolade og litt annet godis. På søndag ettermiddag var jeg så stappa av sjokoladegreier at jeg var nesten kvalm og ble desperat etter noe sunt! Hadde selvfølgelig ikke frukt eller gulrot i huset og poteter og løk fristet liksom ikke... ) Endte opp med to havreknekkebrød med leverpostei og en haug med agurk og paprika på og et glass eplejuice til - det gjorde godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 *Hehe* I helga ble det vel mye godt hos oss, sjokoladepudding med vaniljesaus både lørdag og søndag, sjokolade og litt annet godis. På søndag ettermiddag var jeg så stappa av sjokoladegreier at jeg var nesten kvalm og ble desperat etter noe sunt! Hadde selvfølgelig ikke frukt eller gulrot i huset og poteter og løk fristet liksom ikke... ) Endte opp med to havreknekkebrød med leverpostei og en haug med agurk og paprika på og et glass eplejuice til - det gjorde godt! Og hos oss gikk min mann og jeg til angrep å en stor twist pose + 500 g lakris i går... Etterpå konstaterte vi at det ikke var særlig godt likevel. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Og hos oss gikk min mann og jeg til angrep å en stor twist pose + 500 g lakris i går... Etterpå konstaterte vi at det ikke var særlig godt likevel. ;-) *Hehe* For sånt vet man jo ikke før man har spist opp smitt og smule, ikke sant! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 *Hehe* For sånt vet man jo ikke før man har spist opp smitt og smule, ikke sant! ) *sukk* Ja, slikt bare angriper munnen- og det gjelder knipe igjen. Men allikevel blir skålene tomme... :-) Har stabilisert vekta, og er fornøyd med det. Nå trener jeg som før igjen (= en gang i uka intens + spaserturer i ulik frekvens). Jeg spiser ikke helt som før. Spiser oftere, og mindre nå. Og forsøker unngå snop og kaker fullstendig i uka. Av og til kan det holde hardt. :-) Så jeg tillater meg full sprekk i helga. OG vekta holder seg stabil! Spiser du mye mindre enn før? Er du konsentrert over hva/når du spiser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 *sukk* Ja, slikt bare angriper munnen- og det gjelder knipe igjen. Men allikevel blir skålene tomme... :-) Har stabilisert vekta, og er fornøyd med det. Nå trener jeg som før igjen (= en gang i uka intens + spaserturer i ulik frekvens). Jeg spiser ikke helt som før. Spiser oftere, og mindre nå. Og forsøker unngå snop og kaker fullstendig i uka. Av og til kan det holde hardt. :-) Så jeg tillater meg full sprekk i helga. OG vekta holder seg stabil! Spiser du mye mindre enn før? Er du konsentrert over hva/når du spiser? ''Spiser du mye mindre enn før? Er du konsentrert over hva/når du spiser?'' Jeg spiser mindre sukker og mindre kjeks og sånt og jeg har byttet ut brødet på hverdagene med havreknekkebrød. Spiser også mindre av pasta / ris / poteter (men spiser litt av det) og mer grønnsaker til hverdags. I helgene er jeg ikke så nøye, da unner jeg meg gjerne litt ekstra. ) Jeg spiser vel egentlig ikke så mye mindre (om vi ser bort fra kjeks til teen om kvelden... for det har jeg kuttet ut), men jeg spiser annerledes. Jeg er litt fokusert på når jeg skal spise, prøver ikke å la det gå mye mer enn 4 timer mellom, prøver å holde sukkerinntaket lavt, men er ikke hysterisk på fett. Har gått ned 5-5,5 kilo og vekten har holdt seg stabil en mnds tid nå. Trener mye mer enn før da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Slik har jeg det også i peridoder der jeg trener en del... Jeg har også trent mye de 2 siste ukene, og blir sulten raksere enn vanlig. Pleier da feks å spise en yougurt (Har dilla på den mild og lett blæbær fra Tine. Nam!) I vår trente jeg masse, og da følte jeg meg omtrent konstant sulten..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Slik har jeg det også i peridoder der jeg trener en del... Jeg har også trent mye de 2 siste ukene, og blir sulten raksere enn vanlig. Pleier da feks å spise en yougurt (Har dilla på den mild og lett blæbær fra Tine. Nam!) I vår trente jeg masse, og da følte jeg meg omtrent konstant sulten..! Er egentlig ikke så glad i yoghurt (det går i perioder), men jeg spiste en vanilje mild og lett fra Tine med en dæsj 7-korn blanding fra Tau mølle, 1/2 banan i biter og en liiiten dæsj hjemmelaget jordbærsyltetøy nå til kvelds. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har også noen slike dager. Det eneste som hjelper er å spise. Så da gjør jeg det. Prøver å velge gode alternativer da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.