Gå til innhold

god dag på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil være en god dag for deg på jobben? Dager som skiller seg ut. Hva er det som setter en spiss på din arbeidsdag?

Jeg savner litt den humoren og alle påfunnene etter endt vakt på hotellet. Jeg jobber kun for en person for tiden. Det som gir meg en god dag nå, er om h*n er tilfreds med dagen og humøret har vært fint.

Noen som vil skravle med meg? :)

Skrevet

En god dag på arbeid for meg er om jeg har fått en del postiv, sosial kontakt med kollegaer og føler at jeg har gjort jobben min godt . Har stort sett vært ansatt i barnehage og da handler det ofte om å ha løst situasjoner med ungene på en fin måte, fått kontakt med et barn jeg kanskje ikke har hatt så god kontakt med tidligere eller gjennomført et opplegg som fungerte for alle involverte.

Skrevet

En god dag på arbeid for meg er om jeg har fått en del postiv, sosial kontakt med kollegaer og føler at jeg har gjort jobben min godt . Har stort sett vært ansatt i barnehage og da handler det ofte om å ha løst situasjoner med ungene på en fin måte, fått kontakt med et barn jeg kanskje ikke har hatt så god kontakt med tidligere eller gjennomført et opplegg som fungerte for alle involverte.

Ja det er deilig å kunne gå fra jobb å føle at man har gjort noe godt! Enig. Løse problemer og gjerne komme med ideer som fungerer :)

Skrevet

Ja det er deilig å kunne gå fra jobb å føle at man har gjort noe godt! Enig. Løse problemer og gjerne komme med ideer som fungerer :)

Jeg synes det er viktig, uansett hvilken jobb man har, at man tar litt stolthet i å gjøre den bra :)

Skrevet

God dag på jobb? Jeg jobber som vikarlærer, og en god dag for meg, er at jeg får en medmenneskelig kontakt med barna (som vikar er ikke dette bestandig enkelt...), og at det faglige derfor sitter som et skudd!

En god dag for meg er også når et barn stopper meg i korridoren, og forteller meg at den gangen jeg hadde klassen deres, var det så morsomt og koselig! *s*

Gjest god dag eller dårlig dag. det svinger fort.
Skrevet

En god dag på jobb er når jeg har blide kunder i butikken min. Det må gjerne oppstå problemer som vi kan løse, men det er viktig at min kunde og jeg da i felleskap kan ordne opp i dette uten sure miner.

Det verste som skjer er kunder som kommer i 110 og hyler over hele lokalet om at nå gikk hele opplegget i vasken og det er kun butikken sin skyld. Samtidig som han spyr eder og galle i hele ordforådet sitt.

Gjest dropper nicket her
Skrevet

På en god dag så føler jeg at jeg har vært der for brukeren og at h*n har hatt en fin og positiv dag.

Ofte føler jeg meg litt "overkjørt" av andre ansatte som setter det sosiale ansatte mellom først.

Men jeg prøver å være der for brukeren.

Gjest enig med deg
Skrevet

På en god dag så føler jeg at jeg har vært der for brukeren og at h*n har hatt en fin og positiv dag.

Ofte føler jeg meg litt "overkjørt" av andre ansatte som setter det sosiale ansatte mellom først.

Men jeg prøver å være der for brukeren.

Jeg er enig med deg i at det ikke er noen god dag på jobb de dagene halvparten er mer opptatt av å snakke om private ting istedet for å jobbe. Selvfølgelig skal man ha det sosialt på jobb, men der er mange som overdriver. Og er det først noen som begynner og det godtas, så følger andre på. Jeg er ganske ung og jobber på et typisk studentarbeidssted så det er mulig det er mer av dette der, men jeg synes uansett at det er en uting. Hos oss har det blitt sånn at de som skravler har mere verdi enn vi som faktisk gjør jobben vi er satt der for. (Gjett hvem som får ansvar og lederjobbene...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...