Gå til innhold

God følelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg sittet og jobbet med et notat til jobben som sjefen har etterlyst i hele høst. Siste frist for levering er i morgen....

Dumme meg - det var jo faktisk ikke så ille å skrive det - tok 2,5 time, men det var interessant når jeg bare fikk roen til å fordype meg i det. Så nå er det oversendt på mail til sjefen, og vi skal se på det sammen på et møte i morgen.

Faktisk ganske viktige tall jeg har regnet på, i frhold til budsjettet for 2008. Så jeg er fornøyd med kvelden (selv om jeg av en eller annen grunn kjennes litt forkjøla ut :-(.....)

Hadde planer om sykling på ergometersykkelen, men det ble det ikke tid til. Nå skal jeg stupe i seng. Natta, alle sammen!

Skrevet

Ergometersykkelen løper ikke i fra deg, du finner den sikkert på samme plass i dag, som i går ;o)

Godfølelse er bra! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...