Gjest prust Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 I kveld har jeg sittet og jobbet med et notat til jobben som sjefen har etterlyst i hele høst. Siste frist for levering er i morgen.... Dumme meg - det var jo faktisk ikke så ille å skrive det - tok 2,5 time, men det var interessant når jeg bare fikk roen til å fordype meg i det. Så nå er det oversendt på mail til sjefen, og vi skal se på det sammen på et møte i morgen. Faktisk ganske viktige tall jeg har regnet på, i frhold til budsjettet for 2008. Så jeg er fornøyd med kvelden (selv om jeg av en eller annen grunn kjennes litt forkjøla ut :-(.....) Hadde planer om sykling på ergometersykkelen, men det ble det ikke tid til. Nå skal jeg stupe i seng. Natta, alle sammen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Godt jobba! Nå kan du sove godt Natta! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Ergometersykkelen løper ikke i fra deg, du finner den sikkert på samme plass i dag, som i går ;o) Godfølelse er bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.