Gjest jilop Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Har en hannhund på 4 år, som er 100 % opptatt av å komme seg ut til nabotispa somhar løpetid. Han gneldrer og piper,og står i vinduet hele tiden menst han er inne og ser bort på nabohuset hvor løpstidtispa bor. Vi har sikret eiendommen maksimalt , men liekvel har han klart å presse seg ut i en liten åpning på porten. Dette er så slitsomt, og jeg ser at han er ekstremt stresset for tiden. Han må jo også lide under dette her. Har jo ikke kastrert han når han var yngre, så nå er det vel for sent. Går dette over , etter løpetiden tro? Noen gode råd? 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Ring dyrlege for å spørre om kastrering fortsatt kan gjøres. Trodde ikke det var noe som het for gammel for en hund. Men det er klart at det er forskjell på en 6 år gammel hund og en 10 år gammel hund. Sistnevnte er jo for gammel. Men da roer de seg jo ned helt naturlig. Det er like slitsomt for naboen din som har en tispe i løpetid når man når som helst kan få en vill og galen hund rekende på døra i disse periodene. 0 Siter
ILDG Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Skriv om hvordan det går da. Har det på samme måten jeg også. 0 Siter
Gjest jilop Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Skriv om hvordan det går da. Har det på samme måten jeg også. Ja han holder på enda intenst ,gnåler og bjeffer og skal ut, har aldri sett han sånn, håper det avtar snart ser ut som han liiiiider fælt. 0 Siter
Mirabell Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det går over så snart løpetiden er over. Du får bare håpe at tispa ikke har løpetid så ofte... Det finnes en spray som skal dempe lukten av løpetid, men vet ikke om den funker noe særlig. 0 Siter
ihlie Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 søster min fikk sin hann hund kastrert da den var godt voksen, tror den var 4-5 år. Det hjalp betraktelig på den, roet seg veldig. han sluttet og å skvette over alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.