Gå til innhold

Hannhund med bare en ting i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hannhund på 4 år, som er 100 % opptatt av å komme seg ut til nabotispa somhar løpetid.

Han gneldrer og piper,og står i vinduet hele tiden menst han er inne og ser bort på nabohuset hvor løpstidtispa bor.

Vi har sikret eiendommen maksimalt , men liekvel har han klart å presse seg ut i en liten åpning på porten.

Dette er så slitsomt, og jeg ser at han er ekstremt stresset for tiden.

Han må jo også lide under dette her.

Har jo ikke kastrert han når han var yngre, så nå er det vel for sent.

Går dette over , etter løpetiden tro?

Noen gode råd?

Gjest sola mi
Skrevet

Ring dyrlege for å spørre om kastrering fortsatt kan gjøres. Trodde ikke det var noe som het for gammel for en hund. Men det er klart at det er forskjell på en 6 år gammel hund og en 10 år gammel hund. Sistnevnte er jo for gammel. Men da roer de seg jo ned helt naturlig.

Det er like slitsomt for naboen din som har en tispe i løpetid når man når som helst kan få en vill og galen hund rekende på døra i disse periodene.

Skrevet

Skriv om hvordan det går da.

Har det på samme måten jeg også.

Skrevet

Skriv om hvordan det går da.

Har det på samme måten jeg også.

Ja han holder på enda intenst ,gnåler og bjeffer og skal ut, har aldri sett han sånn, håper det avtar snart ser ut som han liiiiider fælt.

Skrevet

Det går over så snart løpetiden er over. Du får bare håpe at tispa ikke har løpetid så ofte... Det finnes en spray som skal dempe lukten av løpetid, men vet ikke om den funker noe særlig.

Skrevet

søster min fikk sin hann hund kastrert da den var godt voksen, tror den var 4-5 år. Det hjalp betraktelig på den, roet seg veldig. han sluttet og å skvette over alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...