Gå til innhold

Fant piller på rommet til søstern - råd? Please?

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet storebror
Skrevet

Jeg er så bekymret! Vet ikke om jeg tør tenke tanken en gang..er hun pillenarkoman? Det er det siste jeg ønsker for min kjære lille vakre søster :-(

Jeg håper dere kan hjelpe meg i å finne ut hvilke piller dette er. Skal beskrive så godt jeg kan.

det er tre ovale, ikke store, ikke små og de er hvite. Det står noe sånt som "beano" på dem.

Og det er to små runde hvite piller. Det ser ut som der står en stor A på dem, men i stedet for der streken for stor a er plassert, er det en prikk..rund liten prikk..

Åh, jeg er så redd!!! Pliiss, er det noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Skrevet

Ring legen/legevakt og fortell om problemet. Kanskje de kan hjelpe. Det finnes jo uhyre mange type tabletter....

Ellers kan du jo rett å slett spørre om hva det er.

hare1365380455
Skrevet

Du kan også ringe giftmiddelsentralen og beskrive pillene for dem, eller apoteket?

Gjest Lady Godiva
Skrevet

Spør henne hva de er for og hvorfor hun har dem? Hvis du har en god grunn til å være på rommet hennes og se på de pillene i detalj, så burde det være greit. Det kan være multivitaminpiller, p-piller, hva som helst. Man er ikke pillenarkoman ved å være i besittelse av fire piller. Du burde la henne ha litt privatliv kanskje?

Annonse

Skrevet

Hva er grunnen til at du tenker så drastisk? Det er vel mer enn disse fire pillene? Hvor gammel er din søster?

Skrevet

Du er en fin storebror å ha, som passer på og er engstelig for søsteren din! Hun er heldig som har deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...