Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å anskaffe meg en gymball, altså slik man kan sitte på og drive med core-trening eller hva det heter. Hvilken størrelse skal man velge? På XXl har de str fra 55 til 75 cm.

Fortsetter under...

Gjest Lotus78
Skrevet

Jeg er 1.65 høy og har en en ball som er 65cm som er akkurat passe. Er du over 180kan du velge ballen på 75 cm, men er du så liten som meg blir den ballen for stor. Jeg når ikke ned i gulvet når jeg sitter midt oppå den ballen som er 75 cm.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er 162 høy og fikk beskjed av fysioterapeuten at jeg skulle kjøpe 65.

Det var den som var mest vanlig etter som jeg forstod.

Skrevet

Jeg er 1,64 og skal ha 65 cm. Den er fantastisk å trene på. Det finnes utrolig mange øvelser du kan gjøre på den. Bare å sitte på den uten beina i bakken gir god trening for mage/rygg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...