Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

De er nok snart på døra de første. Så jeg får komme meg på badet og stelle meg ferdig så jeg kommer meg ut herfra i tide:o)

Nøye planlagt venninnebesøk i dag...

Skrevet

Kommer vel ant på hvor du bor, men tror trafikken er størst mellom kl seks og åtte. Ingen her på bygda enda, og ryktet går om at ingen av dem skulle kle seg ut her i dag.

Skrevet

Gå ta banen så lei jeg er dette her. Skjønner at ungene liker det.

Skrevet

Her ringte det på to ganger litt før 18. Ingen etter det.. Hva skal jeg gjøre med alt godteriet? hihi

Annonse

Skrevet

Her ringte det på to ganger litt før 18. Ingen etter det.. Hva skal jeg gjøre med alt godteriet? hihi

Det samme lurer jeg på. Hva gjør man med alle sukkersakene hvis ingen kommer...

Skrevet

Min Halloweenunge gikk ut halv seks, og kom nettopp hjem. Men det kommer fremdeles unger på døra her.

Skrevet

Her har det bare vært to stykker på døra siden vi kom hjem klokka 16.30. Og vi som har bunkra opp med lassevis av godis! Hva skal jeg gjøre med alt godteriet? Spise det? Ungene nå til dags...

Skrevet

Det kom plutselig et rush her, så nå ble det tomt likevel gitt. :(

Skrevet

Fint du venter på dem. Hører mange har problemer med gris og rot i søppel når man ikke har noe. Grusomt med dem som håper på avslag....

Sakset fra vg-nett:

"Langs kysten av Vestlandet har det voldsomme regnværet lagt en demper på «feiringen», men helt opp til Nord-Trøndelag er det registrert utkledde unger som griser til husveggene hos folk.

"Det er den amerikanske uskikken med unger som tigger godterier omtrent som norske julebukker, som ser ut til å ha grepet om seg. Det ungene ønsker er ikke godterier, men et avslag. Da har de en «rett» til å bedrive forskjellige typer hærverk"

Annonse

Gjest utelys av
Skrevet

De kom i leggetiden og også litt senere, så ungene ble vekket.

Gjest utelys av
Skrevet

Gå ta banen så lei jeg er dette her. Skjønner at ungene liker det.

Jeg har sagt til ungene at vi ikke feirer halloween, og at jeg ikke synes det er vår tradisjon.

Jeg liker ikke at barn går ute og tigger godterier.

Skrevet

Jeg har sagt til ungene at vi ikke feirer halloween, og at jeg ikke synes det er vår tradisjon.

Jeg nekter ikke mine barn å gjøre det og vi gir godterier til de som kommer, men jeg liker denne "tradisjonen"

Skrevet

Jeg elsker at barn får gå ute og tigge godteri!! Og i tillegg får kle seg ut, livet blir ikke bedre enn det :-) Skulle ønske jeg var barn i dag! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Irriterende at de aller fleste kom akkurat når ungene la seg, litt senere enn vanlig, dvs. mellom 20 og 2030.

Skrevet

Spar det til lørdagsgodt i ørten uker fremover! ;-)

Skrevet

Spar det til lørdagsgodt i ørten uker fremover! ;-)

Det var en del ganske mye større "halloween barn" som fikk det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...