Gjest marsvinlikt Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Må bare spørre om noen vet. Datteren min har 2 marsvin (hanner). Disse lukter, selv om buret blir skiftet veldig ofte. Har du ett godt råd for denne lukten som brer seg i huset? Datteren min vil selvsagt ikke kvitte seg med kjærledyra sine. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Vi fikk hanmarsvinet vårt kastrert, og det hjalp. De er vel litt som hankatter sånn sett, når de er kjønnsmodne blir urinlukta sterkere. 0 Siter
Gjest Savner ham fælt Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Kan det være at de markerer en del siden de er begge hanner og i samme bur? Jeg har hatt marsvin flere ganger og sisst hadde jeg en gutt i over fem år. Det luktet aldri av buret hans. Skiftet buret en gang pr. uke vinterstid og et par/tre ganger uka på sommerstid. Da hadde jeg avispapir i bunnen og masse møle/sagflis over. Høy til "seng". Men denne hadde vi altså alene i bur og som eneste marsvin. Han var helt tam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.