Gå til innhold

noen med champion-abonnement?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har. Helt greitt, fornøyd jeg. Jeg har ikke så mange valg da, for jeg må ha telenor sitt nett, og da er det bare telenor og tele2 som er aktuelle. Telenor vil jeg ikke ha, så da ble det champion.

Må ha efaktura tror jeg, men det er jo helt greitt. Varier litt når regningen kommer, det er det eneste. Så er det litt tungvindt å måtte ringe for å høre størrelsen på regningen før den er kommet. Jeg liker helst å alt slikt på nett.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1193864402' post='3708536]

Jeg har. Helt greitt, fornøyd jeg. Jeg har ikke så mange valg da, for jeg må ha telenor sitt nett, og da er det bare telenor og tele2 som er aktuelle. Telenor vil jeg ikke ha, så da ble det champion.

Må ha efaktura tror jeg, men det er jo helt greitt. Varier litt når regningen kommer, det er det eneste. Så er det litt tungvindt å måtte ringe for å høre størrelsen på regningen før den er kommet. Jeg liker helst å alt slikt på nett.

Men nå skal tele2 bytte til netcoms linjer.

Skrevet

Jeg vet det :-/

Jeg kommer til å ha tele2 til den dagen de bytter, da får jeg bare bite i det sure eplet og gå over til telenor.

Skrevet

Hvor finner jeg ut hvilke operatører som benytter Telenors nett framover?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193919659' post='3708915]

Sklle til å spørre om det samme. Det er en grunn til at jeg valgte Tele2 den gangen jeg ditcha Netcom. Dekninga her jeg bor er så dårlig at jeg må stå inni peisen for å ha full dekning. Møkkaleverandør.

Annonse

Gjest mandolina
Skrevet

Tele2 går over til Netcom sitt nett. Det har noe dårligere dekning enkelte steder. Sønnen min flyttet til Vestlandet og fikk ikke dekning med Tele2 og må derfor gå over til Telenor.

Hilsen

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1193901784' post='3708677]

Jeg vet det :-/

Jeg kommer til å ha tele2 til den dagen de bytter, da får jeg bare bite i det sure eplet og gå over til telenor.

Da kan jeg ringe gratis til deg hvis du har lyst på telefon på ettermiddagen ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193919659' post='3708915]

Gå inn på telenor sine sider. Der står alle. Jeg sjekket i hvert fall der for å se om jeg kunne ringe gratis til dattera mi da hun byttet abonnement

Skrevet

Da kan jeg ringe gratis til deg hvis du har lyst på telefon på ettermiddagen ;o)

Jeg er og forblir ett telefondyr jeg :o)

Skrevet

Gå inn på telenor sine sider. Der står alle. Jeg sjekket i hvert fall der for å se om jeg kunne ringe gratis til dattera mi da hun byttet abonnement

Ok, takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...