Gjest Blikkboks Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Tja, nå er jeg superdårlig på å formidle hva jeg lurer på. Men når det er ett innlegg, og man vil sakse ut ett par setninger for å vise hva man konkret svarer på, hvordan får dere dette, i disse boksene? Hmmm. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''det- du-vil-sitere-limes her'' Sånn. :-) 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså:'' Tester 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt God morgen! Tusen takk for flott hjelp :-) Ha en flott dag 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt'' tester 0 Siter
Gjest gosh Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 ''det- du-vil-sitere-limes her'' Sånn. :-) **Sånn. :-)** Forstår ikke 0 Siter
Gjest gosh Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt'' nei... 0 Siter
Gjest gosh Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt JO:-) 0 Siter
Gjest montor Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn'' 0 Siter
Gjest montor Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 **Sånn. :-)** Forstår ikke Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt fnuttfnutt......hehe... 0 Siter
Gjest lklkllll Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt ''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt'' 0 Siter
Gjest FNUUUUUTT Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt 'sånn' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt Fnutter!? Hehe, den var ny. Jeg kaller den apostrof. 0 Siter
Kalevala Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Fnutter!? Hehe, den var ny. Jeg kaller den apostrof. Det heter fnutter! ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 **Sånn. :-)** Forstår ikke Nå bruker du stjerne, ikke fnutter. Fnutter er på samme tasten, men du skal ikke holde inne shifttasten. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Fnutter!? Hehe, den var ny. Jeg kaller den apostrof. Det heter fnutter i PHP-programmering, er vel derfor jeg kaller den det. Selv mener jeg apostrof er til høyre for +/?-tasten. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 'sånn' Du må ha to foran, og to bak. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.