Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Det heter fnutter! ;o) Nemlig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 ''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt'' !!!! bravo! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 ''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt'' tester Gratulerer! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 ''Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså:'' Tester Gratulerer! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 fnuttfnutt......hehe... Hehe, men mange skjønte i alle fall hva jeg mente. :-) 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså: fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt Så bra jeg hadde vett til å spørre om dette, for det var jo ikke bare meg som lurte på det, kan man si ;-) Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data ) Ha en flott ettermiddag og kveld 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Det heter fnutter i PHP-programmering, er vel derfor jeg kaller den det. Selv mener jeg apostrof er til høyre for +/?-tasten. Nei, de er aksenter. Men mulig knuff er slang for apostrof. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Så bra jeg hadde vett til å spørre om dette, for det var jo ikke bare meg som lurte på det, kan man si ;-) Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data ) Ha en flott ettermiddag og kveld Det var morsan som lærte meg det. :-) 0 Siter
Gjest Lotus78 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 ''Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data )'' Jeg ville også prøve. 0 Siter
Shanna Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten. ''teksten'' 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten. **Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten.** 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.