Gå til innhold

Hvordan får dere kopiert fra innlegget?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt''

!!!! bravo!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt''

tester

Gratulerer!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså:''

Tester

Gratulerer! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

fnuttfnutt......hehe...

Hehe, men mange skjønte i alle fall hva jeg mente. :-)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Bruker to fnutter etter hverandre i stedet for vanlig hermetegn. Fnutten er på samme tast som stjerne, til høyre for Æ. Altså:

fnuttfnutt det- du-vil-sitere-limes her fnuttfnutt

Så bra jeg hadde vett til å spørre om dette, for det var jo ikke bare meg som lurte på det, kan man si ;-)

Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data :o)

Ha en flott ettermiddag og kveld

Gjest Elextra
Skrevet

Det heter fnutter i PHP-programmering, er vel derfor jeg kaller den det. Selv mener jeg apostrof er til høyre for +/?-tasten.

Nei, de er aksenter.

Men mulig knuff er slang for apostrof.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så bra jeg hadde vett til å spørre om dette, for det var jo ikke bare meg som lurte på det, kan man si ;-)

Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data :o)

Ha en flott ettermiddag og kveld

Det var morsan som lærte meg det. :-)

Gjest Lotus78
Skrevet

''Flott at du kunne lære oss litt opp, det er jo ikke alle som er forundt å være en kløpper på data :o)''

Jeg ville også prøve.

Skrevet

Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten.

''teksten''

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten.

**Nei, ikke stjerne, men det andre tegnet som er rett under stjernen (på samme tast). 2 av det tegnet foran den innlimte teksten og 2 etter teksten.**

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...