Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst så må jeg si at jeg ikke fordrar denne importerte skikken.

Likevel kjører jeg min datter rundt til familien slik at hun kan skremme dem litt med skumle masker, men jeg utstyrer henne altså ikke med egg og søl, og advarer familien på forhånd om at vi kommer.

Men det er mørkt i 6 tiden, og hos oss hadde det regnet og var overskyet, noe som gjorde det enda mørkere. Da må jeg si at jeg er overrasket over foreldrene som slipper sine håpefulle ut på veien i sorte heksedrakter etc, uten reflekser.

Jeg sneglet meg rundt for det var direkte skummelt med haugevis av mørke unger ute. Mulig effekten av drakta forringes noe av en refleksvest, men uten er det jo direkte livsfarlig!

Fortsetter under...

Gjest bruk refleks
Skrevet

Jeg liker heller ikke Halloween.

Det er så viktig det med refleks!

I avisen i dag kan vi lese om en gutt på 8 år som ble drept i trafikken. Jeg vet ikke om han hadde refleks eller ei, men jeg har også sett barn uten refleks - og det er SÅ viktig å bli sett.

Skrevet

Her kom det 3 søte hekser med reflekser, foreldrene hadde på refleksvester og stod i veien og ventet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...