Gjest this is a signature Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Når går det i reprise? Noen som så det igår? 0 Siter
laban Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Er det ikke idag det starter? http://pub.tv2.no/dyn-TV2/tv2/article1416470.ece 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Det er ikke for sent, fordi det er nemlig i kveld at det programmet starter:-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Bookworm skrev (På 1.11.2007 den 11.08): Det er ikke for sent, fordi det er nemlig i kveld at det programmet starter:-) Åh, rota litt nå jeg.. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!! " Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker.... Fy flate at det gaar ann!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 this is a signature skrev (På 1.11.2007 den 15.12): Åh, rota litt nå jeg.. Nedtur da, hvis du mente det var fredag i dag? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Angela25 skrev (På 1.11.2007 den 19.12): Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!! " Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker.... Fy flate at det gaar ann!! Så la for all være å se på det da, og la oss andre som ønsker gjøre det... Du har vel neppe bare én kanal, så du kan velge noe annet flott? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Angela25 skrev (På 1.11.2007 den 19.12): Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!! " Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker.... Fy flate at det gaar ann!! De sier slikt for å få publisitet. Og om du ikke liker det, så lar du bare være å se på, som Bookworm påpeker. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Angela25 skrev (På 1.11.2007 den 19.12): Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!! " Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker.... Fy flate at det gaar ann!! Enig med deg, jeg, så jeg skal ikke se programmet 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 hidi, the scorpion skrev (På 1.11.2007 den 21.06): Enig med deg, jeg, så jeg skal ikke se programmet Hvorfor skal du ikke se det. Jeg vet at du tror på gud og derfor tror du ikke at programmet er interessant? Jeg skjønner ikke den sammenhengen. Jeg er sikkert dum 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Dorthe skrev (På 1.11.2007 den 21.39): Hvorfor skal du ikke se det. Jeg vet at du tror på gud og derfor tror du ikke at programmet er interessant? Jeg skjønner ikke den sammenhengen. Jeg er sikkert dum Kan ikke fordra hele fyren, og har aldri sett annet enn glimt av alt det idiotiske han finner på. Hører heller på deres erfaringer etterpå 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 hidi, the scorpion skrev (På 1.11.2007 den 21.51): Kan ikke fordra hele fyren, og har aldri sett annet enn glimt av alt det idiotiske han finner på. Hører heller på deres erfaringer etterpå Forløpig er det bare litt småmorsomt:o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Dorthe skrev (På 1.11.2007 den 21.56): Forløpig er det bare litt småmorsomt:o) Gørrkoser meg med "Love soup" på BBC... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Dorthe skrev (På 1.11.2007 den 21.56): Forløpig er det bare litt småmorsomt:o) Var det så et berikende program? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Angela25 skrev (På 1.11.2007 den 19.12): Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!! " Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker.... Fy flate at det gaar ann!! Qe? Hva skulle det stå der? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Bookworm skrev (På 1.11.2007 den 20.57): Nedtur da, hvis du mente det var fredag i dag? Jeg vet ikke hva jeg tenkte..Trodde kanskje programmet gikk på onsdag, eller at det var torsdag istedetfor onsdag.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Fikk du sett det? Og hva synes du? Jeg nekter å se på slikt, men det forbauser meg at ingen av dere nevner det i dag... 0 Siter
sweetness Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Dorthe skrev (På 1.11.2007 den 21.56): Forløpig er det bare litt småmorsomt:o) Jeg har aldri likt Kristopher Schau og synes han er alt for vulgær og det han kommer med bare er tøvete, teit og helt uten humor. Jeg hadde derfor IKKE tenkt å se denne serien og har irritert meg over medieomtalen som har vært rundt programmet og han som person. Men! Av en eller annen grunn ble det til at jeg fikk med meg begynnelsen på programmet i går.. og jammen fanget det ikke min interesse. Det var noe nytt med måten programmet var lagt opp, den svarte humoren etc som til tider var morsom! Jeg tok meg selv i å le litt høyt av og til av det absurde i enkelte situasjoner og mener temaet er et nokså viktig tema i dagens samfunn.. Men jeg skal ærlig innrømme at skepsisen er der enda.. så jeg skal ikke rope så altfor høyt om programmet før jeg har sett nr. 2 neste torsdag=) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 sweetness skrev (På 2.11.2007 den 17.10): Jeg har aldri likt Kristopher Schau og synes han er alt for vulgær og det han kommer med bare er tøvete, teit og helt uten humor. Jeg hadde derfor IKKE tenkt å se denne serien og har irritert meg over medieomtalen som har vært rundt programmet og han som person. Men! Av en eller annen grunn ble det til at jeg fikk med meg begynnelsen på programmet i går.. og jammen fanget det ikke min interesse. Det var noe nytt med måten programmet var lagt opp, den svarte humoren etc som til tider var morsom! Jeg tok meg selv i å le litt høyt av og til av det absurde i enkelte situasjoner og mener temaet er et nokså viktig tema i dagens samfunn.. Men jeg skal ærlig innrømme at skepsisen er der enda.. så jeg skal ikke rope så altfor høyt om programmet før jeg har sett nr. 2 neste torsdag=) Endelig noen som har en kommentar! Jeg nekter å se programmet selv, men hadde jo håpet på litt reaksjoner her inne... Du skriver veldig godt og forklarende, forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.