Gå til innhold

De syv dødssyndene (program)

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Når går det i reprise?

Noen som så det igår?

Skrevet

Det er ikke for sent, fordi det er nemlig i kveld at det programmet starter:-)

Skrevet

Det er ikke for sent, fordi det er nemlig i kveld at det programmet starter:-)

Åh, rota litt nå jeg..:)

Gjest Angela25
Skrevet

Fatter ikke at TV2 viser dette programmet jeg...!!

" Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker....

Fy flate at det gaar ann!!

Skrevet

Åh, rota litt nå jeg..:)

Nedtur da, hvis du mente det var fredag i dag?

Skrevet

" Denne hosten dor kristendommen i Norge",sier kristopher....Og skal krenke baade Gud og mennesker....

Så la for all være å se på det da, og la oss andre som ønsker gjøre det... Du har vel neppe bare én kanal, så du kan velge noe annet flott?

Skrevet

De sier slikt for å få publisitet. Og om du ikke liker det, så lar du bare være å se på, som Bookworm påpeker.

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig med deg, jeg, så jeg skal ikke se programmet ;)

Skrevet

Enig med deg, jeg, så jeg skal ikke se programmet ;)

Hvorfor skal du ikke se det. Jeg vet at du tror på gud og derfor tror du ikke at programmet er interessant? Jeg skjønner ikke den sammenhengen. Jeg er sikkert dum

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor skal du ikke se det. Jeg vet at du tror på gud og derfor tror du ikke at programmet er interessant? Jeg skjønner ikke den sammenhengen. Jeg er sikkert dum

Kan ikke fordra hele fyren, og har aldri sett annet enn glimt av alt det idiotiske han finner på.

Hører heller på deres erfaringer etterpå ;)

Skrevet

Kan ikke fordra hele fyren, og har aldri sett annet enn glimt av alt det idiotiske han finner på.

Hører heller på deres erfaringer etterpå ;)

Forløpig er det bare litt småmorsomt:o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gørrkoser meg med "Love soup" på BBC...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Var det så et berikende program?

Skrevet

Qe?

Hva skulle det stå der?

Skrevet

Nedtur da, hvis du mente det var fredag i dag?

Jeg vet ikke hva jeg tenkte..Trodde kanskje programmet gikk på onsdag, eller at det var torsdag istedetfor onsdag..:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Fikk du sett det? Og hva synes du?

Jeg nekter å se på slikt, men det forbauser meg at ingen av dere nevner det i dag...;)

Skrevet

Jeg har aldri likt Kristopher Schau og synes han er alt for vulgær og det han kommer med bare er tøvete, teit og helt uten humor.

Jeg hadde derfor IKKE tenkt å se denne serien og har irritert meg over medieomtalen som har vært rundt programmet og han som person.

Men! Av en eller annen grunn ble det til at jeg fikk med meg begynnelsen på programmet i går.. og jammen fanget det ikke min interesse. Det var noe nytt med måten programmet var lagt opp, den svarte humoren etc som til tider var morsom! Jeg tok meg selv i å le litt høyt av og til av det absurde i enkelte situasjoner og mener temaet er et nokså viktig tema i dagens samfunn..

Men jeg skal ærlig innrømme at skepsisen er der enda.. så jeg skal ikke rope så altfor høyt om programmet før jeg har sett nr. 2 neste torsdag=)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har aldri likt Kristopher Schau og synes han er alt for vulgær og det han kommer med bare er tøvete, teit og helt uten humor.

Jeg hadde derfor IKKE tenkt å se denne serien og har irritert meg over medieomtalen som har vært rundt programmet og han som person.

Men! Av en eller annen grunn ble det til at jeg fikk med meg begynnelsen på programmet i går.. og jammen fanget det ikke min interesse. Det var noe nytt med måten programmet var lagt opp, den svarte humoren etc som til tider var morsom! Jeg tok meg selv i å le litt høyt av og til av det absurde i enkelte situasjoner og mener temaet er et nokså viktig tema i dagens samfunn..

Men jeg skal ærlig innrømme at skepsisen er der enda.. så jeg skal ikke rope så altfor høyt om programmet før jeg har sett nr. 2 neste torsdag=)

Endelig noen som har en kommentar! Jeg nekter å se programmet selv, men hadde jo håpet på litt reaksjoner her inne...

Du skriver veldig godt og forklarende, forresten ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...