Gå til innhold

Nytt forhold, bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest stormforelska
Skrevet

Hei! Jeg har blitt sammen med en mann jeg har kjent i fire mnd. Vi har vært offisielt sammen i en mnd., men gått ut og holdt på fra starten. Har blitt utrolig glad i han og er kjempeforelsket. :o) Han har bursdag til helgen, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe? Kjenner han jo ikke så godt ennå. Vi er nok ikke helt trygge på hverandre ennå siden det er så ferskt. Gaven skal ikke være for dyr heller, men kinobillett f.eks. er ikke noe. Vi går ofte ut og spiser og ut på byen, så vil gjerne gi en ting. Hva med et tøft armebånd? Han bruker smykker. Hvor får man kjøpt tøffe armebånd til menn da? Synes det er vanskelig, og har dårlig tid.

Fortsetter under...

Gjest fjortisss
Skrevet

Hadde typen min kommet med armbånd, så hadde jeg dødd! Sååå femi.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Gaver er vanskelig uansett, men spesielt vanskelig når forholdet er så ferskt.

Hva med å kjøpe en ekstra god flaske vin dere kan dele? Eller hva med å lage det litt romantisk hjemme med god mat, det er jo en flott gave i seg selv. Eller en bok om kjærlighet kanskje? Siste er vel på kanten til klissete vil jeg tro... Musikk da? En film?

Gjest stormforelska
Skrevet

Hadde typen min kommet med armbånd, så hadde jeg dødd! Sååå femi.

mener ikke med rosa hjerter på da! hehe.. Smykker kan være tøft og maskulint, men det lærer du etterhvert ;)

Skrevet

Vanskelig med gaver. Dersom han trener så kan kanskje treningsklær/utstyr være noe?

Teaterbilletter til ett eller annet show synes jeg er veldig OK.

Skrevet

De tøffeste smykkene du får til gutter er det du kjøper på H&M eller i gateboder, så det blir vel litt for juggel for en ny kjæreste? Hva med en tommelring? De får du i gullsmed, mannen min har en sånn, og jeg synes den er veldig tøff. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...