Elbereth Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Husker et intervju med ei skuespillerinne - Mari Bjørgan tror jeg (lever hun forresten?). Hun var jo en kjent blondine. I alle fall beskrev hun hvordan det var da hun som "voksen" (40+)-blondine ble plystret etter av et par unge gutter. "men det verste var forskrekkelsen jeg så i øynene deres, da de så at jeg slettes ikke var tjue år!..." Dama klipte visst av seg det lange håret dagen etter. Er like gammel som deg, og har håret nedpå skuldrene. Tror det får være langt nok 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det var da et usedvanlig flott bilde - mye bedre enn da hun gjestet Skavlan i fjor! ;-) Dette bildet er litt mer avslørende, slev om hun uansett tar seg godt ut: http://i.realone.com/assets/rn/img/7/3/3/6/7666337.jpg Eg må inrømme at ho ikkje var helt heldig med "haka" der. Men hvem er heldig på slike bilder, tatt under konsert med alt det fører med seg... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 La oss få høre "resultatet" i morgen da... :-) *venter i spenning* Jeg feiga ut:. Jeg klippet bare noen cm, men nok til at håret ser friskere ut og at jeg føler meg mer vel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.