Gå til innhold

Vær helt ærlig med meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker et intervju med ei skuespillerinne - Mari Bjørgan tror jeg (lever hun forresten?). Hun var jo en kjent blondine. I alle fall beskrev hun hvordan det var da hun som "voksen" (40+)-blondine ble plystret etter av et par unge gutter. "men det verste var forskrekkelsen jeg så i øynene deres, da de så at jeg slettes ikke var tjue år!..." Dama klipte visst av seg det lange håret dagen etter. :)

Er like gammel som deg, og har håret nedpå skuldrene. Tror det får være langt nok :)

Fortsetter under...

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• morsan

13

• pekkaline

7

• multippel

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var da et usedvanlig flott bilde - mye bedre enn da hun gjestet Skavlan i fjor! ;-)

Dette bildet er litt mer avslørende, slev om hun uansett tar seg godt ut:

http://i.realone.com/assets/rn/img/7/3/3/6/7666337.jpg

Eg må inrømme at ho ikkje var helt heldig med "haka" der.

Men hvem er heldig på slike bilder, tatt under konsert med alt det fører med seg...

Skrevet

La oss få høre "resultatet" i morgen da... :-)

*venter i spenning*

Jeg feiga ut:. Jeg klippet bare noen cm, men nok til at håret ser friskere ut og at jeg føler meg mer vel:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...