Gjest lys på badet hadde vært flott Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Har pusset opp badet. Har speilhylle med tre spotter innebygd. Disse synes jeg ikke gir noe særlig godt lys når en skal legge sminke ovs. I tillegg var jeg på en lampebutikk og ba om råd til en badlampe med godt lys. Fikk anbefalt ei taklampe med ei spesialpære. Synes ikke denne lampen lyste opp hele rommet særlig heller. Gir liksom bare lys midt i rommet. Badet er litt avlangt og jeg ønsker meg godt lys som lyser opp det meste. Har du et godt råd til lys når de i butikken ikke kunne hjelpe? Takker for svar.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Hva med en slik med tre pærer i som lyser hver sin vei? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Hva med en slik med tre pærer i som lyser hver sin vei? Den type spoter er neppe tillatt på våtrom... 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Den type spoter er neppe tillatt på våtrom... Det tenkte jeg ikke på. Kanskje løsningen på dette er et lysrør i tillegg til spottene..... 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Vi holder på å planlegge oppussing av bad her. Det vi har fått beskjed om, er at vi ikke bare kan ha lys som går ovenfra og ned. Vi kommer til å ha spotter i taket og sånne litt fine stålrør på siden av speil. Eller 3 firkantlys ved siden av speil. Da får man bedre sminkelys, og det kan være en fordel for meg, som må sitte i stuen per dagsdato, om ikke risikerer jeg å se ut som en "sjoldeguri", når jeg kommer ut i dagslys. Lykke til! 0 Siter
Elis31 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 De alminnelige lysrørrene lyser jo kjempebra, og holder lenge *grrr tenker på alle spottpærene som går i eningen* . De er muligens ikke så pene, men forhåpentligvis har det vel kanskje kommet noen mer moderne innpakning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har en lampe (som helt sikkert ikke er beregnet på våtrom, men den hang nå der da jeg flyttet inn!) ved døra (lengst unna dusjen) og et middels stort lysrør over speilet. Holder i lange baner for meg, men jeg sminker meg ikke jeg da... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.