Gjest keira Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Nå har jeg tenkt på å gå meg en tur i hele ettermiddag. Kan noen vennligst sparke meg avgårde, pliiis!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Få nå rompa i gir keira!!!! Du vil få det såå godt når det er gjort 0 Siter
multippel Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Vel..... her kommer det ett *spark*!!!!! Gå og ikke tenk mer på det. Eller tenk at du er en maskin..hehe det pleier jeg å gjøre når jeg må rive meg løs eller gjøre noe jeg ikke har lyst til....som å stå opp om morgenen..... Bare sett den ene foten foran den andre og GÅÅÅÅÅ...NÅÅÅÅÅ;-) 0 Siter
Gjest keira Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Vel..... her kommer det ett *spark*!!!!! Gå og ikke tenk mer på det. Eller tenk at du er en maskin..hehe det pleier jeg å gjøre når jeg må rive meg løs eller gjøre noe jeg ikke har lyst til....som å stå opp om morgenen..... Bare sett den ene foten foran den andre og GÅÅÅÅÅ...NÅÅÅÅÅ;-) OK! OK! Nå går jeg! Joggeskoa er på og det visuelle bildet av meg selv 3 kg lettere ligger på netthinna.) 0 Siter
Gjest keira Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Få nå rompa i gir keira!!!! Du vil få det såå godt når det er gjort Takker og bukker! Nå går jeg! Ikke regner det heller.) 0 Siter
multippel Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 OK! OK! Nå går jeg! Joggeskoa er på og det visuelle bildet av meg selv 3 kg lettere ligger på netthinna.) God tur,-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.