lonelyP Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har slanket meg 4 kg (jippi . Går på Grete Roede kurs. Men til problemet. Har gått inn en del over brystene og oppdaget i dag at det har ført til hengepupper. Det er jeg ikke så fornøyd med. Det jeg lurer på er om det er mulig å stramme de litt opp ved hjelp av styrketrening? Hvilke øvelser vil være mest effektive? Jeg vet at styrketrening uansett er bra for meg, men jeg ønsker altså å vite om det er noe poeng i å konsentrere seg om å prøve å løfte brystene. De består jo av kjertler og fettvev og ikke muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du har muskler under brystene, så noe vil det kanskje hjelpe. Men jeg tviler på at det blir noen vesentlig forbedring. Med en god BH så gjøre du ting mye raskere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Du har muskler under brystene, så noe vil det kanskje hjelpe. Men jeg tviler på at det blir noen vesentlig forbedring. Med en god BH så gjøre du ting mye raskere:-) Jeg bruker da bh, det er mer snakk om å være fornøyd med den nakne meg da vet du. Det går vel den veien med de fleste av oss damer, men jeg lurer altså på om det vil være verdt innsatsen å trene brystmuskler for å stramme opp litt og kanskje beholde "spretten" i puppene litte granne lengre. Og om det er noen øvelser som vil gjøre mer nytte enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg bruker da bh, det er mer snakk om å være fornøyd med den nakne meg da vet du. Det går vel den veien med de fleste av oss damer, men jeg lurer altså på om det vil være verdt innsatsen å trene brystmuskler for å stramme opp litt og kanskje beholde "spretten" i puppene litte granne lengre. Og om det er noen øvelser som vil gjøre mer nytte enn andre. Selv brystet består for det meste av fett og kan dermed ikke trenes opp. Du har noen muskler over brystet, som du kjenner hvis du presser armene mot hverandre, men de hjelper deg neppe til ekstra sprett...;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelyP Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Selv brystet består for det meste av fett og kan dermed ikke trenes opp. Du har noen muskler over brystet, som du kjenner hvis du presser armene mot hverandre, men de hjelper deg neppe til ekstra sprett...;( Søren og! Får vurdere å legge på meg igjen da og få fyldigere pupper ) Næh....tror ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Søren og! Får vurdere å legge på meg igjen da og få fyldigere pupper ) Næh....tror ikke det. Uff, ikke sant De puppene, er i sannhet, både til glede og bekymring....! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du har muskler under brystene, så noe vil det kanskje hjelpe. Men jeg tviler på at det blir noen vesentlig forbedring. Med en god BH så gjøre du ting mye raskere:-) Hei! Du har helt rett i at styrketrening er bra, så bare kjør på. når det gjelder din spesifikke problemstilling, er det nok riktig at styrketerning i begrenset grad hjelper med å stramme opp puppene. Stå på videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Rak rygg er alltid pent. Ellers tror jeg armhevninger trener brystmuskelen. Elendig svar fra fagpersonen her. Hva trener brystmuskelen, burde jo være mulig å svare på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.