Gjest trist hårfarge og sveis nå. Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har i mange år stripet håret mitt, og må gjør noe igjen. Men nå vurderer jeg helfarging. Jeg har alltid vært ganske lys i håret så derfor har lyse striper vært greit. Går det an å farge håret lysere? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Du kan vel ikke farge det lysere, men du kan jo stripe det litt eller ha en svak bleking på det? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har akkurat farget etterveksten min lys, så det går an. Mye finere farge enn den stripingen og bleikingen jeg har hatt før. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Må forøvrig si at jeg blir skikkelig inspirert til å gjøre en drastisk endring med håret mitt av sånne tråder som dette. Lurer på om jeg virkelig skal gjøre stor farge-endring snart. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Gaa til frisyren og hor om du kan lystone det. Har du blondt haar fra for av, skal det kanskje gaa ann, og er mye bedre enn bleking! Eventuelt kan du ha i forskjellige lystoner i haaret,altsaa lystoning og litt bleking i striper. Jeg synes det er kjempefint naar man har ulike fargenyanser i haaret:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Må forøvrig si at jeg blir skikkelig inspirert til å gjøre en drastisk endring med håret mitt av sånne tråder som dette. Lurer på om jeg virkelig skal gjøre stor farge-endring snart. Jeg har nettopp gjort, og det føles bare herlig. Har hatt langt i åresvis, lyst. Nå er det oppklippet ganske mye, slik at det er sveis, farget lyst, slik at fargen er mer rolig og gyllen lys, ikke så "hvit". 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ja du kan farge det lysere. :-) *erfaring* 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Du kan vel ikke farge det lysere, men du kan jo stripe det litt eller ha en svak bleking på det? man kan farge det lysere om man har en farge innen det blonde spekteret fra før. da har man så lite pigmenter i håret at det kan gå helt fint å farge det lysere/blondere. Kjenner ei med ganske mørkeblondt hår som farger håret lysere blond, ikke bleiker. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 man kan farge det lysere om man har en farge innen det blonde spekteret fra før. da har man så lite pigmenter i håret at det kan gå helt fint å farge det lysere/blondere. Kjenner ei med ganske mørkeblondt hår som farger håret lysere blond, ikke bleiker. Utrolig hva man stadig lærer seg. 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Utrolig hva man stadig lærer seg. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ja du kan farge det lysere. :-) *erfaring* Virkelig? Trodde slik lysfarging bare var en frisørterminologi for å overbevise dem som er skeptisk til "bleking", jeg. Trodde virkelig man måtte bleke håret for å få det lysere.. uten at jeg _egentlig_ har peiling. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Virkelig? Trodde slik lysfarging bare var en frisørterminologi for å overbevise dem som er skeptisk til "bleking", jeg. Trodde virkelig man måtte bleke håret for å få det lysere.. uten at jeg _egentlig_ har peiling. Ja, jeg var heller ikke sikkert etter å ha hørt dette fra frisøren, men de påstod ihvertfall at de farget det og ikke bleket det. Men nå i det siste har jeg ikke gjort det hos frisør, men farget hjemme med en farge som sakte går ut i løpet av 6 uker, og jeg ser jo at det blir lysere ved fargingen samtidig som det mrøknes igjen over tid. 0 Siter
rudolfine Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ja, jeg var heller ikke sikkert etter å ha hørt dette fra frisøren, men de påstod ihvertfall at de farget det og ikke bleket det. Men nå i det siste har jeg ikke gjort det hos frisør, men farget hjemme med en farge som sakte går ut i løpet av 6 uker, og jeg ser jo at det blir lysere ved fargingen samtidig som det mrøknes igjen over tid. Kan jeg spørre hvilket merke/type du bruker da? Dette høres ut som noe jeg er ute etter, men ikke funnet.... 0 Siter
Gjest trist hårfarge og sveis nå. Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ja, jeg var heller ikke sikkert etter å ha hørt dette fra frisøren, men de påstod ihvertfall at de farget det og ikke bleket det. Men nå i det siste har jeg ikke gjort det hos frisør, men farget hjemme med en farge som sakte går ut i løpet av 6 uker, og jeg ser jo at det blir lysere ved fargingen samtidig som det mrøknes igjen over tid. Kan jeg spørre hvilket merke og hårfarge du bruker? 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kan jeg spørre hvilket merke/type du bruker da? Dette høres ut som noe jeg er ute etter, men ikke funnet.... Casting, kjøpt på Mega Coop! ;-) Det står på pakka at det ikke er permanent farging men at den sakte går ut over 6 uker. 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kan jeg spørre hvilket merke og hårfarge du bruker? Casting, kjøpt på Mega Coop! ;-) En lys blond variant, men håret mitt blir ikke så veldig lyst, men lyst 'nok'. Det står på pakka at det ikke er permanent farging men at den sakte går ut over 6 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.