Gjest prust Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Opp klokka 7 på en lørdag og trene pilates??? Grøss - det har jeg ikk emål om en gang.... Forkjølelsen min er kommet tilbake. Kjedelig, gikk og hanglet i tre uker, så to uker frisk, og så på'an igjen :-( Har veid 65,9 flere morgener, men akkurat i dag viste vekte 66,4 tror jeg det var. Fikk mensen i dag, så jeg regner med at det er årsaken. Ellers kan jeg jo si at lørdagsgodtet ikke smakte så godt som det pleier i dag :-) men jeg må bekjenne at jeg spiste lit for mye chips..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Opp klokka 7 på en lørdag og trene pilates??? Grøss - det har jeg ikk emål om en gang.... Forkjølelsen min er kommet tilbake. Kjedelig, gikk og hanglet i tre uker, så to uker frisk, og så på'an igjen :-( Har veid 65,9 flere morgener, men akkurat i dag viste vekte 66,4 tror jeg det var. Fikk mensen i dag, så jeg regner med at det er årsaken. Ellers kan jeg jo si at lørdagsgodtet ikke smakte så godt som det pleier i dag :-) men jeg må bekjenne at jeg spiste lit for mye chips..... hehehe er helt enig med deg - det er aldri noe mål jeg kommer til og sette meg heller. Her soves det godt på den tiden. Men vi er nå forskjellige. Noen er morgenfugler, andre natteravner Også har vi jaggu de midt i mellom også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hehehe er helt enig med deg - det er aldri noe mål jeg kommer til og sette meg heller. Her soves det godt på den tiden. Men vi er nå forskjellige. Noen er morgenfugler, andre natteravner Også har vi jaggu de midt i mellom også Ja, jeg er natteravn, men har noen små morgenfugler i huset - så jeg må nok komme meg i seng snart. Min kjære har sovnet på sofaen.... Natta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, jeg er natteravn, men har noen små morgenfugler i huset - så jeg må nok komme meg i seng snart. Min kjære har sovnet på sofaen.... Natta! Nattaaaaaaaa Og ha en fin søndag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Opp klokka 7 på en lørdag og trene pilates??? Grøss - det har jeg ikk emål om en gang.... Forkjølelsen min er kommet tilbake. Kjedelig, gikk og hanglet i tre uker, så to uker frisk, og så på'an igjen :-( Har veid 65,9 flere morgener, men akkurat i dag viste vekte 66,4 tror jeg det var. Fikk mensen i dag, så jeg regner med at det er årsaken. Ellers kan jeg jo si at lørdagsgodtet ikke smakte så godt som det pleier i dag :-) men jeg må bekjenne at jeg spiste lit for mye chips..... Ikke på lørdag, men på fredag. ) Kunne ligget til kl. 8 og det var hardt å komme seg ut av dyna kl. 7, men det var veldig deilig etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.