Gjest har migrene Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er taxi en mulighet? Nei, det har vi ikke råd til nå. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde nok, som deg, hatt veldig lyst til å bli hjemme. Men så føler man jo liksom at man er sær hvis man ikke vil delta også, så jeg vet neimen ikke hva jeg ville gjort. 0 Siter
Dory Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er kjempeenkelt - sett to ' foran og to ' (på *-tasten) teksten du vil sitere. Teksten må du først kopiere fra innlegget og lime inn i svar-boksen din da. ''sånn'' Jeg må også teste den der... ''Det er kjempeenkelt '' 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Da ville jeg ønsket mannen min en riktig god fest, og blitt hjemme selv. Uten å surmule for at han evt ble sen. Men jeg vet også at mannen min ikke på død og liv må ha meg med på fest (selv om han synes det er veldig hyggelig at jeg er det, da). 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Da ville jeg ønsket mannen min en riktig god fest, og blitt hjemme selv. Uten å surmule for at han evt ble sen. Men jeg vet også at mannen min ikke på død og liv må ha meg med på fest (selv om han synes det er veldig hyggelig at jeg er det, da). Helt enig med deg! La de feststemte gå på fest, og la de halvsyke få bli hjemme med god samvittighet! 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg må unngå alkohol helt når jeg har en dårlig periode i forhold til migrene. Faktisk drikker jeg tilnærmet aldri, siden det ikke er verdt det i tilfelle jeg får migrene samme kvelden eller neste dag. Det er vanskelig å si hva som er best i denne situasjonen. Kanskje du kan snakke med mannen din? Fortell om bekymringen i forhold til ungene og at du er sliten. Spør han hvordan han føler det om du blir hjemme eller om han kan ta litt ekstra hensyn til deg nå, siden du er sliten. Basert på hans svar kan du ta en avgjørelse Får du migrene av alle typer drikkevarer? Jeg unngår øl og rødvin. Kan drikke ganske mye hvitvin og brennevin uten å bli dårøig neste dag. 0 Siter
Orio Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hjelpe meg med å få gul tekstboks... Får det altså ikke til ;( Er tekstboksen gul? Den er grå hos meg. Gult er da mye finere. :- ( 0 Siter
Orio Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Klarer du å slappe av hvis du blir hjemme mens han går på fest? Hvor viktig er det for ham at du blir med? Hvordan ser neste uke ut for deg? Siden du skriver du sjelden har frihelg tenker jeg du kanskje har en form for turnus, og derfor fri noen vanlige ukedager. Da har du kanskje mulighet til å hente deg litt inn? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er tekstboksen gul? Den er grå hos meg. Gult er da mye finere. :- ( Jeg er bare glad at jeg får det til! Gul, grå spiller ingen rolle for meg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Får du migrene av alle typer drikkevarer? Jeg unngår øl og rødvin. Kan drikke ganske mye hvitvin og brennevin uten å bli dårøig neste dag. Beklager sent svar Ja, jeg kan få migrene av alle typer alkohol, men spesielt rødvin. Da gjerne i sammenheng med en stressende tid eller situasjon. Siden jeg generelt sett ikke er glad i verken alkoholsmaken eller rusen, så er det ikke noe stort offer å unngå det i de fleste situasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.