Lillemus Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg prøver å finne et treningsopplegg for årstiden som kommer, det er ikke like lett og fristende å spurte ut i marka når mørket senker seg og regn, snø og vind uler om hushjørnene. Så 2-3 økter på trimsykkelen i uka skal gå greit nå som jeg er gira på å trene. Så for meg at jeg får putta inn en pilates-økt på fredags morgen, da er jeg alltid hjemme og alene nemlig og har god tid. Men en gang i uka - er det nok til å gi resultater? Mulig jeg kommer til å sy sammen mitt eget opplegg med litt forskjellige øvelser fra både pilates og vanlig trening + vekter kanskje. Bør det være to slike økter i uka for å gi resultater? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Pilates er en kjempefin treningsmetode har jeg hort, der resultatene kommer fort! Som de sier: Etter 10 ganger foler du forskjellen, etter 20 ganger ser du forskjellen og etter 20 ovelser ser andre forskjellen! Om du trener pilates kombinert med sykkel og vekter tror jeg du vil se resultater etter noen uker, men det beste (har jeg hort) er minst 3 ovelser per uke. Likevel, alle monner drar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.