Gjest hmm, lurer litt ja.... Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg får av og til en bokpakke jeg ikke vil ha, og sender den da tilbake. Går på posten, kjøper frimerker for en 50-lapp og legger i postkassa. En kompis av meg putter slike pakker rett i postkassa, skriver bare "retur" på og betaler altså ikke porto. Hører aldri noe mer, så det kommer jo fram. Hvordan gjør dere det? 0 Siter
Gjest return to sender Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg gjør som din kompis! 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har lest og hørt at noen bokklubber da sender ut regning i ettertid for manglende porto. Om det stemmer vet jeg ikke, men du kan nok risikere det iallfall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Da jeg var bokklubbmedlem gjorde jeg som din kompis, men fikk da etterhvert en faktura på kr. 50 etterpå. 0 Siter
Thez Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har skrevet "retur" på uten å frankere den, og da kommer det giro i posten på rundt 50,- kr etterpå. Det gjelder i allefall for cappelens bokklubb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.