Gå til innhold

Sende pakker i retur

Gjest hmm, lurer litt ja....

Anbefalte innlegg

Gjest hmm, lurer litt ja....
Skrevet

Jeg får av og til en bokpakke jeg ikke vil ha, og sender den da tilbake. Går på posten, kjøper frimerker for en 50-lapp og legger i postkassa.

En kompis av meg putter slike pakker rett i postkassa, skriver bare "retur" på og betaler altså ikke porto. Hører aldri noe mer, så det kommer jo fram.

Hvordan gjør dere det?

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg har lest og hørt at noen bokklubber da sender ut regning i ettertid for manglende porto. Om det stemmer vet jeg ikke, men du kan nok risikere det iallfall.

Gjest Elextra
Skrevet

Da jeg var bokklubbmedlem gjorde jeg som din kompis, men fikk da etterhvert en faktura på kr. 50 etterpå.

Skrevet

Jeg har skrevet "retur" på uten å frankere den, og da kommer det giro i posten på rundt 50,- kr etterpå. Det gjelder i allefall for cappelens bokklubb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...