Lillemus Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2080635.ece 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 At det går an. Nå har jeg heldigvis aldri likt kebab... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 At det går an. Nå har jeg heldigvis aldri likt kebab... Jeg har aldri smakt det og det kommer jeg overhode ikke til å gjøre heller! Det ser helt jævlig ut med den kjøttgreia hengende i taket i mange, mange varmegrader i timesvis. Den eneste grunnen til at folk ikke blir dausjuke må være at de aller fleste er så på fylla når de inntar kebaben at alkoholen tar knekken på batkeriene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Har ikke satt foten min innenfor en kebabsjappe på 5-6 år. Jeg er nok litt for opphengt i hygiene, men dette er uansett drøyt. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har aldri smakt det og det kommer jeg overhode ikke til å gjøre heller! Det ser helt jævlig ut med den kjøttgreia hengende i taket i mange, mange varmegrader i timesvis. Den eneste grunnen til at folk ikke blir dausjuke må være at de aller fleste er så på fylla når de inntar kebaben at alkoholen tar knekken på batkeriene. hehe, jeg er så enig så enig med deg! 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Har smakt det en gang i 1991 og aldri mer!! Blir stadig mer overbevist om at det er riktig å sky det som pesten! ;-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Og jeg som er så glad i kebab : O 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Merkelig at det skal være så som så med nesten alle disse sjappene. Det er nesten så man ser krypdyrene kravler på mange av disse stedene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har ikke hatt lyst på kebab på mange, mange år. Og det er jeg egentlig ganske glad for. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har aldri smakt det og det kommer jeg overhode ikke til å gjøre heller! Det ser helt jævlig ut med den kjøttgreia hengende i taket i mange, mange varmegrader i timesvis. Den eneste grunnen til at folk ikke blir dausjuke må være at de aller fleste er så på fylla når de inntar kebaben at alkoholen tar knekken på batkeriene. Jeg tipper at mange blir dausjuke, men de tror at de er skikkelig fyllesjuke når de henger over doen og spyr. ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har fortsatt lyst på kebab. Syns det er kjempegodt ) Men jeg kjøper ikke i hvilken som helst liten sjappe i Oslo. Og som regel kjøper jeg med rent kjøtt, okse, svin eller kylling. Kjøper "vanlig" kebabkjøtt også da, på faste steder. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg har fortsatt lyst på kebab. Syns det er kjempegodt ) Men jeg kjøper ikke i hvilken som helst liten sjappe i Oslo. Og som regel kjøper jeg med rent kjøtt, okse, svin eller kylling. Kjøper "vanlig" kebabkjøtt også da, på faste steder. Jeg hadde også et par faste kebabsteder i Oslo, men det er jaggu mange år sida, gitt. 0 Siter
Gjest Kebab 2 Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg har smakt kebab et par ganger i løpet av livet mitt. Jeg synest det er godt, men jeg styrer unna p.g.a. frykten for dårlig hygiene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.