Gå til innhold

Levere tilbake brukte klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overhører noen snakke om ytterjakka de har på seg, at den koster masse penger, og i dag går fristen ut for å levere den tilbake dersom hun ikke vel ha den likevel. Hun sier videre at hun har brukt den masse disse dagene for å bestemme seg for hva hun vil.

Er det bare meg, eller virker dette helt på trynet? Ser fordelen med å kunne prøve plagget hjemme i ro og mak foran speilet for å bestemme seg, men jeg ville aldri brukt en jakke som min egen for deretter å levere den tilbake... Er dette vanlig??

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Dorthe

6

• Orio

4

• Luska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Får man byttet når merkelappen er tatt av da?

Jeg fikk riktignok byttet en bukse etter bruk og vask en gang, men det var fordi den var vasket etter det som sto på lappen, men noen detaljer på den farget av på resten av buksa.

Jeg synes som deg, at det er frekt å bruke klær på den måten. Man får ikke byttet pentøy uten at merkelappen sitter på i alle fall, det var en del som spekulerte i det i julebordssesongen tidligere...

Skrevet

Både frekt og uetisk og ulovlig!

Håper virkelig ikke dette er vanlig!!

Skrevet

Jeg fikk riktignok byttet en bukse etter bruk og vask en gang, men det var fordi den var vasket etter det som sto på lappen, men noen detaljer på den farget av på resten av buksa.

Jeg synes som deg, at det er frekt å bruke klær på den måten. Man får ikke byttet pentøy uten at merkelappen sitter på i alle fall, det var en del som spekulerte i det i julebordssesongen tidligere...

Om lappen var av aner jeg ikke.. Kanskje den satt inni?

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg tror faktisk G-sport har en sånn ordning/returrett. Blir jo det samme som Elkjøp har. Man kan prøve varen i 30 dager og er man ikke fornøyd, får man pengene tilbake.

Skrevet

Både frekt og uetisk og ulovlig!

Håper virkelig ikke dette er vanlig!!

Jeg vil hvertfall ikke ha den jakka etter at hun har gått rundt med den i 9 dager..

Skrevet

Jeg tror faktisk G-sport har en sånn ordning/returrett. Blir jo det samme som Elkjøp har. Man kan prøve varen i 30 dager og er man ikke fornøyd, får man pengene tilbake.

Hun sa hvilken butikk den kom fra, og det var ingen av disse. En mote-kjede.

Skrevet

Så du den episoden av Kongen av Queens der Carrie byttet klær i stor stil? Hun hadde en stor tavle med tabell over hvilke plagg som måtte returneres når, ettersom butikkene hadde ulik retur-policy.

Hun stappet merkelappen inn under ermed, og endte opp med skikkelig utslett! ;-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Hun sa hvilken butikk den kom fra, og det var ingen av disse. En mote-kjede.

Da høres det noe snålt ut egentlig. Jeg ville iallfall aldri hatt en jakke som hadde vært brukt av noen andre i x ant dager.

Skrevet

Jeg vil hvertfall ikke ha den jakka etter at hun har gått rundt med den i 9 dager..

Ikke jeg heller!

Skrevet

Det visste jeg ikke at gikk an... Høres snodig ut. Jeg mener at så fort jeg har brukt tøyet, så er det mitt og umulig å levere tilbake. Huff, tenk å kjøpe ei jakke som noen har brukt i ni dager???

Har hørt om folk som har gjort det samme men med støveletter!! Like kvalmt eller kvalmere faktisk :(

Skrevet

Så du den episoden av Kongen av Queens der Carrie byttet klær i stor stil? Hun hadde en stor tavle med tabell over hvilke plagg som måtte returneres når, ettersom butikkene hadde ulik retur-policy.

Hun stappet merkelappen inn under ermed, og endte opp med skikkelig utslett! ;-)

poetic justice ;-)

Skrevet

poetic justice ;-)

Helt til slutt i episoden var hun på hagefest hjemme hos sjefen, iført en dyr og lys designerkjole/drakt. Hun fikk uventet tildelt ansvaret for å passe på sjefens ettåring og mate han med moste blåbær!! ;-)

Skrevet

Det er nok mye mer sånn enn vi tror.

Folk som handler gardiner, klær osv, handler for så å bytte inn igjen før "fristen" så kan de ta ut seg helt nye varer igjen.

Mange som kjøper pynteting til de skal ha selskap for så å levere det inn igjen etterpå og vips få pengene tilbake.

Gjest frekt til tusen
Skrevet

Kjenner en som kom i DEN rådyre selskapskjolen på en fest. Hun hadde lånt den hjem, og på mandagen leverte hun den tilbake fordi "hun syntes den var for dyr".

Skrevet

mange klesbutikker har sluttet med at man kan bytte tilbake klær etter helger, fordi så mange kjøper klær for å bruke på fest, og så leverer de tilbake på mandagen...

Gjest god helg
Skrevet

Det synes jeg var veldig frekt! Jeg ville ikke likt å vite at en ny jakke allerede var brukt.

Skrevet

Jeg kjøpte en gang en pen overdel til selskapsbruk. Jeg merket ingen lukt da jeg prøvde den i butikken, men da jeg skulle bruke den i et selskap, kjente jeg etter å ha hatt den på meg en liten stund, at det luktet svette av den.

Jeg tenkte med en gang at det faktisk kom fra meg selv, i og med at jeg svetter en del (hadde på deo da) og at enkelte stofftyper lett får svettelukt. Men jeg vasket den etter jeg hadde brukt den, og jeg har brukt den ved flere anledninger senere, uten at det er noen lukt på den.

Ganske trolig at noen hadde kjøpt dette plagget før meg, brukt det på fest og svettet fælt, for så å levere det tilbake i butikken. Ekkelt....

Skrevet

Kjenner en som kom i DEN rådyre selskapskjolen på en fest. Hun hadde lånt den hjem, og på mandagen leverte hun den tilbake fordi "hun syntes den var for dyr".

Fy flate, jeg hadde nok ikke klart å la være å si akkurat hva jeg mente..

Skrevet

Det synes jeg var veldig frekt! Jeg ville ikke likt å vite at en ny jakke allerede var brukt.

Ja, det har jeg hørt om. Folk er oppfinnsomme! Jeg føler meg dønn naiv og dumsnill fordi jeg aldri engang kommer på å utnytte meg av slike muligheter.. Lenge leve kriminell kreativitet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...