Gå til innhold

Levere tilbake brukte klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reglene for det varierer fra butikk til butikk.

Jeg håper nesten den jenta går tilbake med jakka, og får beskjed om at hun ikke kan levere den tilbake fordi den er brukt. Det hadde hun fortjent. ;- )

Hun var ingen jente engang, en voksen dame med barn..

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Dorthe

6

• Orio

4

• Luska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Har også hørt om folk som deponerer på klær, bruker de på fest, og så leverer de det tilbake etterpå. Ekkelt spør du meg.

Men dette er en av grunnene til at jeg ALLTID vasker alt jeg kjøper før bruk.

Skrevet

Hun var ingen jente engang, en voksen dame med barn..

Voksne kvinner kan noen ganger være frekkere enn unge jenter. Særlig hvis de er litt "fine".

*rister på hodet så det nesten løsner*

Gjest Signert
Skrevet

Jeg låner aldri klær med meg hjem. Det har likevel hendt et par ganger at jeg har spurt om jeg kunne levere plagget tilbake om jeg skulle ombestemme meg, og da sier de ja.

Byttyet nylig en allværsjakke etter en måned, men det var fordi glidelåsen allerede var røket.

Men det er reklamasjon. Det er noe helt annet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...