Gjest mij Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Reglene for det varierer fra butikk til butikk. Jeg håper nesten den jenta går tilbake med jakka, og får beskjed om at hun ikke kan levere den tilbake fordi den er brukt. Det hadde hun fortjent. ;- ) Hun var ingen jente engang, en voksen dame med barn.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har også hørt om folk som deponerer på klær, bruker de på fest, og så leverer de det tilbake etterpå. Ekkelt spør du meg. Men dette er en av grunnene til at jeg ALLTID vasker alt jeg kjøper før bruk. 0 Siter
Orio Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hun var ingen jente engang, en voksen dame med barn.. Voksne kvinner kan noen ganger være frekkere enn unge jenter. Særlig hvis de er litt "fine". *rister på hodet så det nesten løsner* 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg låner aldri klær med meg hjem. Det har likevel hendt et par ganger at jeg har spurt om jeg kunne levere plagget tilbake om jeg skulle ombestemme meg, og da sier de ja. Byttyet nylig en allværsjakke etter en måned, men det var fordi glidelåsen allerede var røket. Men det er reklamasjon. Det er noe helt annet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.