Gå til innhold

Mp3-spiller med HØY og god lyd?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Running Pac-man

Jeg er ute etter en mp3-spiller som gir både god og høy lyd ut.

Kjøpte en I pod nano forleden, men denne hadde alt for lavt volum, til tross for å ha justert opp volumet i medfølgende software. Vedkommende selger i forretningen tvilte på at Creative hadde noe høyere volum ut, derfor står jeg uten en kvalitetsspiller med skikkelig volum. Har hørt at I River skal ha bra volum/lyd, noen som vet? Har en venn som har en tidligere utgave av Nano, og denne kunne låses opp slik at man kunne spille av låtene med skikkelig trøkk. Dette kunne man ikke på den versjonen av Nano som er ute på markedet nå :(

Noen med tips på en god spiller(til treningsbruk) hvor volum er prio?!?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289944-mp3-spiller-med-h%C3%B8y-og-god-lyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Running Pac-man

underlig med nanoen. prøv en annen type iPod? de er kjent for å ha så høy lyd at det kan være farlig for tromhinna.

Har kun prøvd nano'n da denne egner seg til å løpe med, i motsetning til de andre som tar skade av å bli med på en løpetur.

Noen som vet om en kvalitetsspiller som "skader tromhinna", akkurat slik jeg vil ha det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...