Gå til innhold

Bilde som tester hjernen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Never mind, nå så jeg det! Sykt! o_O Jeg titta litt ned på skjermen, og der "snudde" hun seg plutselig....rare greier

Skrevet

Nesten skremmende.

Først tenkte jeg at de som mente hun spant mot klokka måtte være fulle, men med litt konsentrasjon så jeg det også. Men hvis jeg slapper av eller ser bort begynner hun å spinne med klokka igjen.

Det betyr altså at jeg er et følelsesmenneske+++. Pussig, for egenskapene på høyre side passer mye bedre på min personlighet.

Skrevet

Nesten skremmende.

Først tenkte jeg at de som mente hun spant mot klokka måtte være fulle, men med litt konsentrasjon så jeg det også. Men hvis jeg slapper av eller ser bort begynner hun å spinne med klokka igjen.

Det betyr altså at jeg er et følelsesmenneske+++. Pussig, for egenskapene på høyre side passer mye bedre på min personlighet.

De må ha skrevet feil. Går hun til høyre så bruker du venstre del og motsatt.

Jeg ser at hun går til høyre, men hører hjemme under venstre hjernehalvdel. Sheila ser at hun svinger til venstre, men hun er definitivt et høyre hjernehalvdelmenneske.

Et eller annet er byttet om.

Skrevet

Oj! Snedig... Første så jeg kun at hun svingte mot klokka. Men da jeg så litt ned, så jeg at hun svingte med klokka. Rart!

Skrevet

De må ha skrevet feil. Går hun til høyre så bruker du venstre del og motsatt.

Jeg ser at hun går til høyre, men hører hjemme under venstre hjernehalvdel. Sheila ser at hun svinger til venstre, men hun er definitivt et høyre hjernehalvdelmenneske.

Et eller annet er byttet om.

tror ikke det er byttet om, for på en slik annen test var jeg høyrehjernehalvdelsmenneske, og det er jeg på denne også.

Men er venstrehendt da.

Men fordelen på den andre testen var visst å være høyrehendt og venstrehjernestyrt.

så jeg taper bare :P

Annonse

Skrevet

Nå går hun faktisk med klokka.. Skjønner ikke noe jeg.

Skrevet

Jeg har sett denne dama et par ganger før på en engelsk side. Har alltid bare fått henne til å gå med klokka, noe jeg syntes var rart. Dersom jeg nå tar øynene nesten inntil skjermen, slutter å fokusere, og ser dobbelt, får jeg henne til å gå motsatt vei!

Gjest skrøna
Skrevet

har en teori: de som ser henne svinge med klokka, er litt mer avslappede og ikke styrt av logikk men men følelser. Fikk det inntrykket av å lese de som sier at når de _virkelig_ konsentrerte seg, da så de henne svinge mot klokka. Altså må man være et fokusert menneske for å kunne se dette. Jeg, derimot er ganske nonchalant av meg, og får aldeles ikke til å se den dama svinge mot klokka. Ikke enn hvor mye jeg prøver...

Spennende test iallefall, visste ikke at man var såpass dominert av enten venstre eller høyre hjernehalvdel. De som ser begge, er sikkert de klokeste av alle siden de kan ta ibruk begge halvdelene like godt....Just my 5 cents

Gjest skrøna
Skrevet

høyre foten og armen er jo utstrekt jo, det MÅ jo bety at hun svinger til høyre, dessuten er hodet hennes på skakke mot høyre....kan noen vennligst si meg hvordan de får dama til å svinge til venstre?

Gjest skrøna
Skrevet

Pappa mener hun "stanset" og så gikk hun andre veien...Forsterker min teori om at kloke menneske kan se at hun går begge veier...pappa er veldig vis person..hehe

Skrevet

Jøss det var sprøtt!

først så jeg bare at hun snurret med klokka, så kom 8 åringen her og spurte hvorfor den damen snurret rundt. Når jeg spurte hvilken vei hun snurret sa hun mot klokka.

Nei, nå bytta hun, sier hun, og etterhvert så sa vesla høyre, venstre, høyre, venstre, og trodde at det var hun som bestemte retningen.

Jeg så vekk en stund, til venstre, og tittet opp igjen, og da svinger hun til venstre. Så ser jeg vekk litt, mot høyre, og hun har snudd igjen, på den måten kan jeg også se henne svinge begge veier, men vesla ser det hele tiden.

Annonse

Gjest skrøna
Skrevet

Jøss det var sprøtt!

først så jeg bare at hun snurret med klokka, så kom 8 åringen her og spurte hvorfor den damen snurret rundt. Når jeg spurte hvilken vei hun snurret sa hun mot klokka.

Nei, nå bytta hun, sier hun, og etterhvert så sa vesla høyre, venstre, høyre, venstre, og trodde at det var hun som bestemte retningen.

Jeg så vekk en stund, til venstre, og tittet opp igjen, og da svinger hun til venstre. Så ser jeg vekk litt, mot høyre, og hun har snudd igjen, på den måten kan jeg også se henne svinge begge veier, men vesla ser det hele tiden.

Weird...forsterker min teori om at barn er mye klokere enn man tror..de kan sikkert veksle mellom å bruke venstre og høyre hjelrehalvdel just like that

Skrevet

Og jeg klarer ikke å se annet enn at hun går MOT klokka.. noe så rart!! :-)

Skrevet

Høh, scrollet litt så jeg kun så henne fra livet og ned, og da gikk hun plutselig med klokka.. denne var jævlig bra laget!

Gjest skipohoi
Skrevet

Hu svinger begge veier for meg - når jeg klikker på henne flere ganger schwingschwing :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...