Gå til innhold

idol i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satsa penger på at Isabella skulle ryke ut, så den var jeg glad for:) Hun fortjente det kanskje ikke, men det er nå engang sånn konseptet er, at jo mer teft og egenskap en aritst har, jo skumlere er den for IDOL-konseptet, og derfor tør ingen steme på vedkommende.

Merkelig at ikke Linnea og Timian var blant de tre med færrest stemmer, ingen kan påstå at de gjorde en tilnærmet ok prestasjon i går.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• morsan

8

• mariaflyfly

3

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Timian sto jo ikke som di tre siste, engang. Av di som sto der, håpet jeg på Marius eller Linda.

Når jeg skrev listen hadde jeg akuratt hatt en kjempelang samtale med min idol intereserte niese, og om vi skal ha noe å prate om fra nå og frem til jul, er det bare å holde tungen rett i munnen. Hun syns jo tante er HELT ute å kjører når det gjelder Åste blant annent ;-) Og så syns hun jo Timian er helten da :o)

Fikk heller ikke med meg hva det er neste uke, men det vet jeg sikkert etter neste samtale med frøkna :o)

Jeg må ha nettsiden til tv2 tilgjenlig når jeg snakker med henne, for ellers tuller jeg fælt med navnene der:o) Jeg sa nemlig forjehelg at Morten var helt ute å kjøre for mitt tilfelle, og da trodde hun jeg hadde ramlet fra månen. Hvordan kunne jeg tro at det var noen som het Morten som var med.

:-D

Hehe, jeg roter visst jeg også. Timian stod jo ikke der... Jeg har ei kusine som sitter og dømmer for seg sjøl. Skriver kommentarer osv. Veldig gøy for ho når dommerene også sier noe av det samme. Ja hun er idol-hekta! :)

Skrevet

Ja, og Idol synes jeg er et topp konsept.

Men jeg synes ikke det er så voldsomt godt egnet til å frmskaffe de store popstjernene nødvendigvis. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe en plate med Jorunn Stiansen, men kanskje kjøper jeg plata til Isabella Leroy når den kommer? ;-)

Det er ikke alltid at vinneren er den som får størst oppmerksomhet etter en idol runde nei :)

Skrevet

Jeg syns de kan gi seg med Idol nå. Det blir ikke noe av de likevel. De får sine 15 minutter, knapt det. Samme type folk år etter år. Kom på noe nytt.

Nok er nok.

Hva blir ikke noe likevel? Det er jo mange av idoldetakerene som har gitt ut plate og som enda holder på. Men det hadde vært ekstra spennende omde ble med i verdensidol igjen :)

Skrevet

Får bare håpe Linda ryker ut neste gang. Orker ikke mer av henne, og hvorfor kler hun seg alltid som en gateprostituert? Men som sagt, hver sin smak.

Heia Åste!

Ja utseendet spiller inn med dem alle, selv om det er stemmen som bør være den vi ser eller rettere sagt hører etter. De er flinke alle sammen, på sin måte.

Skrevet

Jeg satsa penger på at Isabella skulle ryke ut, så den var jeg glad for:) Hun fortjente det kanskje ikke, men det er nå engang sånn konseptet er, at jo mer teft og egenskap en aritst har, jo skumlere er den for IDOL-konseptet, og derfor tør ingen steme på vedkommende.

Merkelig at ikke Linnea og Timian var blant de tre med færrest stemmer, ingen kan påstå at de gjorde en tilnærmet ok prestasjon i går.

Som jostein pedersen sier, Linnea kan være idols joker. Hun må bare få vist seg. Jeg forstår dem som synes hun er dårlig, men det er vanskelig å forklare. Ho er spesiell. Jeg liker henne og vil høre ho synge country! ;) Men vinneren er nok kim rune.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hehe, jeg roter visst jeg også. Timian stod jo ikke der... Jeg har ei kusine som sitter og dømmer for seg sjøl. Skriver kommentarer osv. Veldig gøy for ho når dommerene også sier noe av det samme. Ja hun er idol-hekta! :)

Velkommen til jorden :-D

Hilsen oss som har bodd eller bor på månen ;-D

Skrevet

Storebror her heier også på Marius, men stemte på Kim Rune i går, for han syntes han var best. ;)

Linnea sang skjærende falsk i går.

Ja, kan ikke fatte at dommerne har så sabla sans for Linnea! Hun synger ikke rent, og har heller ikke noe kraft i stemmen sin - men greit nok, hun har utrstråling da.....

Vi har heid på Marus, men i går synes jeg han sang platt og kjedelig. Guttungen min vil fortsatt ha ham blant de tre favorittene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...