fuji1365380447 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ronni le Tekrø er jo dritings - det er jo som å være på et dårlig nachspiel å høre på dem. Gullrekka er ikke var den en gang var! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Pinlig, ja. Linn Skåber kommer seg, men jeg savner dronning Anne Kath. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Han så ikke helt edru ut nei, jeg stusset litt på han en stund, før jeg tenkte det samme. Men jeg så ikke hele, bare helt på slutten. Anne Kath savner jeg ikke, men det er fordi jeg ikke klarer henne i det hele tatt. 0 Siter
Gjest blæh Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er ikke han alltid sånn, da? Da er han kanskje dritings hele tiden da 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Da er han kanskje dritings hele tiden da Han har jo nettopp (i forbindelse med TV programmet, Rockeskolen) gått ut offentlig og sagt han har røykt hasj og rusa seg siden 1984 (1985). Og det var omtrent på den tiden han stagnerte som gitarist! Tror ikkje det var så tilfeldig akkurat... 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Er ikke han alltid sånn, da? Jeg satt og lurte på: Er han dritings, eller bare ER han sånn? Virket ikke så voldsom skærp...;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Næ, anne kat var minst 50% av det showet. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Han var dopa tror jeg... Uff, jeg syns det var skikkelig pinelig å sitte å se på. Men mannen ville absolutt se, så jeg ble nå sittende å glane, men det var skikkelig pinlig syns jeg. 0 Siter
Gjest Nrk er skikkelig dårlig Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Med Anne Cat. og Skavland borte og Beat for Beat sin gjentakende kjedsomhet med artister som har vært der ørten ganger før (det finnes jo så mange tallenter i Norge at vi kunne sluppet kjedelige skuespillere etc) flyttet vi over til TV2 også om fredagene. 0 Siter
ilaria Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Synes Nytt på Nytt fremdeles holder koken jeg. Og Ronny var bare morsom. Alltid gøy når en eller annen rockedude får de blågrå hårene til å reise seg på pinlig berørte gammeltanter, som forøvrig ikke ser ut til å få med seg et døyt av hva som blir sagt fordi de er altfor opptatt å se om han er full eller dopa. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Synes Nytt på Nytt fremdeles holder koken jeg. Og Ronny var bare morsom. Alltid gøy når en eller annen rockedude får de blågrå hårene til å reise seg på pinlig berørte gammeltanter, som forøvrig ikke ser ut til å få med seg et døyt av hva som blir sagt fordi de er altfor opptatt å se om han er full eller dopa. Så ikke programmet i går, men du skriver bare helt herlig og levende! Lo høyt for meg selv her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.