Gå til innhold

siste nyttår med raketter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det passer ikke inn i den vante måten å feire nyttår på å ha felles oppskyting på ett sted - og attpåtil "midt på natta" ;-)

Jeg var i Nice under den franske nasjonaldagen et år, og da hadde de flott fyrverkeri som ble skutt opp fra noen lektere ute i bukta. Men da samlet folk seg langs hele strandpromenaden - det var vel ca kl 22 om kvelden og det var godt og varmt. Det passet bedre både for små og store enn midnatt i Norge i desember....;-)

Jeg er ikke vant til å gå ut, jeg ser nok herfra og nyttårsaften som er så kald også. Har ikke vært ute siden 2000.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

13

• morsan

6

• Dorthe

5

• hidi, the scorpion

3

Skrevet

Jeg er ikke vant til å gå ut, jeg ser nok herfra og nyttårsaften som er så kald også. Har ikke vært ute siden 2000.

Med bare to unntak har jeg alltid feiret nyttårsaften i en eller annens private hjem og ikke på utseteder.

De to nevnte unntakene var lukkede selskaper i leid lokale, og bare ett av dem var i Oslo Senrum, dog litt vel langt unna Rådhusplassen til at man hadde tatt turen ned der bare for å få med seg fyrverkeriet.

Det blir vel snart som i USA at man ser på TV en stor rød ball falle ned ala Times Square....

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor flertallet skal straffes for enkelte folks dumhet (=ikke bruke sikkerhetsbriller). Og hvorfor skulle det bli bedre med kun bakkeraketter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...