Dorthe Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Ja, det passer ikke inn i den vante måten å feire nyttår på å ha felles oppskyting på ett sted - og attpåtil "midt på natta" ;-) Jeg var i Nice under den franske nasjonaldagen et år, og da hadde de flott fyrverkeri som ble skutt opp fra noen lektere ute i bukta. Men da samlet folk seg langs hele strandpromenaden - det var vel ca kl 22 om kvelden og det var godt og varmt. Det passet bedre både for små og store enn midnatt i Norge i desember....;-) Jeg er ikke vant til å gå ut, jeg ser nok herfra og nyttårsaften som er så kald også. Har ikke vært ute siden 2000. 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ikke vant til å gå ut, jeg ser nok herfra og nyttårsaften som er så kald også. Har ikke vært ute siden 2000. Med bare to unntak har jeg alltid feiret nyttårsaften i en eller annens private hjem og ikke på utseteder. De to nevnte unntakene var lukkede selskaper i leid lokale, og bare ett av dem var i Oslo Senrum, dog litt vel langt unna Rådhusplassen til at man hadde tatt turen ned der bare for å få med seg fyrverkeriet. Det blir vel snart som i USA at man ser på TV en stor rød ball falle ned ala Times Square.... 0 Siter
Sofline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor flertallet skal straffes for enkelte folks dumhet (=ikke bruke sikkerhetsbriller). Og hvorfor skulle det bli bedre med kun bakkeraketter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.