Gjest dyr og dyr Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det er ikke den første i Norge nei, husker at det var en dyreambulanse på barne-tv for en stund siden, i Tromsø eller noe sånt. Syns godt de kan være litt etterettelige på nrk, særlig når de sender ren reklame for en privatpersons bedrift...... Hadde vært enkelt for grosvold eller hennes researchere å google dyreambulanse, så hadde de funnet norges første ganske fort. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg mener at dette er den første ambulansen med så omfattende utstyr. At det som har vært ambulanse for dyr til nå, har vært mer dyrleger i kasse biler med litt utsyr, men det kan godt tenkes jeg tar feil altså, for jeg har ikke søkt det opp:o) 0 Siter
Piraye Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jeg mener at dette er den første ambulansen med så omfattende utstyr. At det som har vært ambulanse for dyr til nå, har vært mer dyrleger i kasse biler med litt utsyr, men det kan godt tenkes jeg tar feil altså, for jeg har ikke søkt det opp:o) Du tar altså feil. :-) Det er ikke mye "kassebilaktig med en vetrinær+stetoskop" over den bilen. Den føres forøvrig av Nordnorges ledende vertrinærklinikk, så tviler på at de kaster søpla ut dit. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du tar altså feil. :-) Det er ikke mye "kassebilaktig med en vetrinær+stetoskop" over den bilen. Den føres forøvrig av Nordnorges ledende vertrinærklinikk, så tviler på at de kaster søpla ut dit. Jepp, jeg tok tydeligvis feil. Godt jeg hadde tatt høyde for det på forhånd :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.