Gjest gomle Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jifspray og papir? Noen supermetoder for å få vinduene skinnende rene? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 For det første så er eg æresmedlem i korttidsminneforeningen. Men eg såg ett underholdningsprogram på TV (husker ikkje navn på program, programleder, gjest eller kanal), der konseptet var att en eller annen kjendis skulle komme med råd eller triks som de kunne. Der var det en kjendis (lurer på om han der Olav Viksmo Slettan var inne i bildet) som hadde en kanonbra måte å reingjøre vinduene på peisen/ovnen, men eg husker desverre ikkje ka han gjorde... Kanskje noen andre som såg samme programmet, og i tillegg husker hva som blei gjort? 0 Siter
Helmi Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Fukt avispapir og dypp i asken i ovnen, gni på vinduet. Det du har da er lut. All soten løsner, så kan du bar vaske med en rent vann etterpå 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 For det første så er eg æresmedlem i korttidsminneforeningen. Men eg såg ett underholdningsprogram på TV (husker ikkje navn på program, programleder, gjest eller kanal), der konseptet var att en eller annen kjendis skulle komme med råd eller triks som de kunne. Der var det en kjendis (lurer på om han der Olav Viksmo Slettan var inne i bildet) som hadde en kanonbra måte å reingjøre vinduene på peisen/ovnen, men eg husker desverre ikkje ka han gjorde... Kanskje noen andre som såg samme programmet, og i tillegg husker hva som blei gjort? Hehe, nyttig ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hehe, nyttig ;-) Uff ja...he, he, 0 Siter
frosken Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Metoden Helmi angir skal visstnok være svært effektiv. Jeg kjøper glassrens laget for dette formålet og bruker den. 0 Siter
Helmi Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Metoden Helmi angir skal visstnok være svært effektiv. Jeg kjøper glassrens laget for dette formålet og bruker den. Den er både effektiv og helt gratis 0 Siter
mrxx Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Gjør som Helmi sier, det funker som bare det. Jeg bruker vann og aske og gnir vinduene rene, så spruter jeg litt vindusrens på tilslutt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 For det første så er eg æresmedlem i korttidsminneforeningen. Men eg såg ett underholdningsprogram på TV (husker ikkje navn på program, programleder, gjest eller kanal), der konseptet var att en eller annen kjendis skulle komme med råd eller triks som de kunne. Der var det en kjendis (lurer på om han der Olav Viksmo Slettan var inne i bildet) som hadde en kanonbra måte å reingjøre vinduene på peisen/ovnen, men eg husker desverre ikkje ka han gjorde... Kanskje noen andre som såg samme programmet, og i tillegg husker hva som blei gjort? Du er god du :) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Helmi gjør det rett Man kan også bruke tørkerull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.