Gå til innhold

Hvordan vasker jeg vinduet på peisovnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jifspray og papir? Noen supermetoder for å få vinduene skinnende rene?

Skrevet

For det første så er eg æresmedlem i korttidsminneforeningen.

Men eg såg ett underholdningsprogram på TV (husker ikkje navn på program, programleder, gjest eller kanal), der konseptet var att en eller annen kjendis skulle komme med råd eller triks som de kunne.

Der var det en kjendis (lurer på om han der Olav Viksmo Slettan var inne i bildet) som hadde en kanonbra måte å reingjøre vinduene på peisen/ovnen, men eg husker desverre ikkje ka han gjorde...

Kanskje noen andre som såg samme programmet, og i tillegg husker hva som blei gjort?

Skrevet

Fukt avispapir og dypp i asken i ovnen, gni på vinduet. Det du har da er lut. All soten løsner, så kan du bar vaske med en rent vann etterpå :)

Skrevet

Men eg såg ett underholdningsprogram på TV (husker ikkje navn på program, programleder, gjest eller kanal), der konseptet var att en eller annen kjendis skulle komme med råd eller triks som de kunne.

Der var det en kjendis (lurer på om han der Olav Viksmo Slettan var inne i bildet) som hadde en kanonbra måte å reingjøre vinduene på peisen/ovnen, men eg husker desverre ikkje ka han gjorde...

Kanskje noen andre som såg samme programmet, og i tillegg husker hva som blei gjort?

Hehe, nyttig ;-)

Skrevet

Metoden Helmi angir skal visstnok være svært effektiv.

Jeg kjøper glassrens laget for dette formålet og bruker den.

Skrevet

Metoden Helmi angir skal visstnok være svært effektiv.

Jeg kjøper glassrens laget for dette formålet og bruker den.

Den er både effektiv og helt gratis :)

Skrevet

Gjør som Helmi sier, det funker som bare det. Jeg bruker vann og aske og gnir vinduene rene, så spruter jeg litt vindusrens på tilslutt.

Skrevet

Du er god du :) :)

Skrevet

Helmi gjør det rett :) Man kan også bruke tørkerull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...