Gjest prust Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 For det første må du bruke tykkbunnet kjele til grøten. Gammeldags aluminiumsgryte er ok eller sånne svarte Høyang. Ikke stålgryter! Så må du ikke ha plata på fullt, bare på nest-fullt. Ikke lov å snu seg bort rett før koking! Lurt å sette en rist under gryta oppå plata når den er kokt opp. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Grøt: kjøp Fjordlandgrøt. Eneste Fjordlandproduktet som er tilnærmet spiselig. Agurk: Ikke oppbevar den i kjøleskapet. Vi har vår i vinduskarmen på kjøkkenet, der er det bittelitt kaldere enn vanlig romtemperatur, men ikke kjøleskapskaldt. Kjøp evt halve agurker om du ikke rekker å spise den før den blir for gammel. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Oppvaskmaskinmiddel i panna med litt vann, det hjelper. Panner som nevnt er viktig. Jeg svir aldri grøten lengre, i pannen fra Høyang. Agurken skal du spise opp ;o) Jeg er så glad i agurk, så her varer den knapt 2 dager. Osten spiser jeg også raskt opp, så har ingen råd der. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Kalte deg rabagast! Angrer på det, skulle kalt deg IDIOT med èn gang! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Kalte deg rabagast! Angrer på det, skulle kalt deg IDIOT med èn gang! Jøss, har du drekki i dag også, eller? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jøss, har du drekki i dag også, eller? Hva har jeg gjort deg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hva har jeg gjort deg? Ikke en dritt, heldigvis. Men det samme skjer som forrige helg (eller når det var): Du ser ut til å tolke en ting annerledes enn alle andre og tilter fullstendig. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ikke en dritt, heldigvis. Men det samme skjer som forrige helg (eller når det var): Du ser ut til å tolke en ting annerledes enn alle andre og tilter fullstendig. Godt for deg at du er mrs perfect 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jøss, har du drekki i dag også, eller? Du er ditt sedvanlige hyggelige deg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Du er ditt sedvanlige hyggelige deg! Jøss da. Det er jo du som surner fullstendig, ikke jeg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Jøss da. Det er jo du som surner fullstendig, ikke jeg. Håper du får sove godt, lille venn! 0 Siter
Gjest anette helene Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Håper du får sove godt, lille venn! Du også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ikke en dritt, heldigvis. Men det samme skjer som forrige helg (eller når det var): Du ser ut til å tolke en ting annerledes enn alle andre og tilter fullstendig. Hva skjer her nå? Hvorfor skjeller hidi ut Geir i en tråd om risengrynsgrøt ved å snakke om noe helt annet? Eller er grøt kode for noe jeg ikke har fått med meg? *Forvirret* 0 Siter
Gjest anette helene Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hva skjer her nå? Hvorfor skjeller hidi ut Geir i en tråd om risengrynsgrøt ved å snakke om noe helt annet? Eller er grøt kode for noe jeg ikke har fått med meg? *Forvirret* Jeg lurer på det samme. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hva skjer her nå? Hvorfor skjeller hidi ut Geir i en tråd om risengrynsgrøt ved å snakke om noe helt annet? Eller er grøt kode for noe jeg ikke har fått med meg? *Forvirret* http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3710683 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3710683 Jøjje meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Når det gjelder grøten skjer slikt sjelden når man har induksjonsplater - noe å vurdere? Ost skal ikke pakkes tett i plast. Ikke uten grunn at man i gode osteforretninger får osten levert i spesialpapir, ikke i plast... Agurken holder seg ikke lenge i kjøleskap - enig der. Drepen er om det blir for kaldt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Når det gjelder grøten skjer slikt sjelden når man har induksjonsplater - noe å vurdere? Ost skal ikke pakkes tett i plast. Ikke uten grunn at man i gode osteforretninger får osten levert i spesialpapir, ikke i plast... Agurken holder seg ikke lenge i kjøleskap - enig der. Drepen er om det blir for kaldt. Joda induksjonsplater er sikkert en mye bedre løsning, eg bruker alltid "den tenkende plata" som har trinnløs regulering for å prøve å unngå fastbrenning. Akkurat det har eg fått mer dreis på i det siste, men pannene er like umedgjørlige allikevel. Ps! Eg nå hadde eg alt glemt det andre du skreiv.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Joda induksjonsplater er sikkert en mye bedre løsning, eg bruker alltid "den tenkende plata" som har trinnløs regulering for å prøve å unngå fastbrenning. Akkurat det har eg fått mer dreis på i det siste, men pannene er like umedgjørlige allikevel. Ps! Eg nå hadde eg alt glemt det andre du skreiv.. Hehe, har vel nærmest jeg også - særlig viktige tema var det uansett ikke. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.