Gå til innhold

Pakkekalendertips til 10 åring gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 kr hver dag, så han kan kjøpe en fin julegave til "Hushjelpen" ;D

Skrevet

Tyggispakker sukkerfrie , tannbørste, hårvoks (for ung kanskje?)

Kortstokk, reflekser til sykkelen, anheng til mobil og nøkkel, tja, lite fantasi akkurat nå :)

Skrevet

www.helti100.no

Oj, det var en butikk med mye rart i :) Der skulle jeg handlet, hadde "pakkekalender-barnet mitt" vært litt yngre. Men hun er 11++ ... ikke helt enkelt det der, spesielt siden jeg virkelig prøver å holde meg til gaver på rundt 10 kr. Hvilket er nesten umulig...

Skrevet

Oj, det var en butikk med mye rart i :) Der skulle jeg handlet, hadde "pakkekalender-barnet mitt" vært litt yngre. Men hun er 11++ ... ikke helt enkelt det der, spesielt siden jeg virkelig prøver å holde meg til gaver på rundt 10 kr. Hvilket er nesten umulig...

På Nille har de sånne refleks-bånd til 10 kr. :)

Skrevet

På Nille har de sånne refleks-bånd til 10 kr. :)

Ja, det blir nok en tur til Nille etterhvert :)

Skrevet

www.helti100.no

Kul side! Den skal utforskes!! :-)

Gjest lifebegins
Skrevet

På bokhandler har de sett med skrivesaker, med flere penner, blyantpenner, bly, blanco, viskelær, tekstmarkere. Kjøpe en slik pakke, og du har småpakker til mange dager. Selv mindre barn synes det er stas med ordentlige skrivesaker.

Skruf1365381135
Skrevet

På bokhandler har de sett med skrivesaker, med flere penner, blyantpenner, bly, blanco, viskelær, tekstmarkere. Kjøpe en slik pakke, og du har småpakker til mange dager. Selv mindre barn synes det er stas med ordentlige skrivesaker.

spørs jo ka han e intressert i av billige ting :P for eksempel maks 25 kr pr dag. og ikkje det samme hver dag. flaxlodd ein dag, ein liten sjokolade ein dag osv....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...