Lotte :o) Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 10 kr hver dag, så han kan kjøpe en fin julegave til "Hushjelpen" ;D 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Tyggispakker sukkerfrie , tannbørste, hårvoks (for ung kanskje?) Kortstokk, reflekser til sykkelen, anheng til mobil og nøkkel, tja, lite fantasi akkurat nå 0 Siter
Helmi Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 www.helti100.no Oj, det var en butikk med mye rart i Der skulle jeg handlet, hadde "pakkekalender-barnet mitt" vært litt yngre. Men hun er 11++ ... ikke helt enkelt det der, spesielt siden jeg virkelig prøver å holde meg til gaver på rundt 10 kr. Hvilket er nesten umulig... 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Oj, det var en butikk med mye rart i Der skulle jeg handlet, hadde "pakkekalender-barnet mitt" vært litt yngre. Men hun er 11++ ... ikke helt enkelt det der, spesielt siden jeg virkelig prøver å holde meg til gaver på rundt 10 kr. Hvilket er nesten umulig... På Nille har de sånne refleks-bånd til 10 kr. 0 Siter
Helmi Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 På Nille har de sånne refleks-bånd til 10 kr. Ja, det blir nok en tur til Nille etterhvert 0 Siter
morsan Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 www.helti100.no Kul side! Den skal utforskes!! :-) 0 Siter
Gjest lifebegins Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 På bokhandler har de sett med skrivesaker, med flere penner, blyantpenner, bly, blanco, viskelær, tekstmarkere. Kjøpe en slik pakke, og du har småpakker til mange dager. Selv mindre barn synes det er stas med ordentlige skrivesaker. 0 Siter
Skruf1365381135 Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 På bokhandler har de sett med skrivesaker, med flere penner, blyantpenner, bly, blanco, viskelær, tekstmarkere. Kjøpe en slik pakke, og du har småpakker til mange dager. Selv mindre barn synes det er stas med ordentlige skrivesaker. spørs jo ka han e intressert i av billige ting for eksempel maks 25 kr pr dag. og ikkje det samme hver dag. flaxlodd ein dag, ein liten sjokolade ein dag osv.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.