Gjest work Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 heisann er en gutt på 17 år begynte med styrkertening for halvannent år side, har hatt ganske bra framgang, men henger litt etter med bryst..har du noen tips, bryst øvelseser og skal jeg eventuelt trene bryst to ganger i uka (eks. man og fredag) vil det ha noe å si.trener for øvrig 4 ganger i uka, på bryst dagen trener jeg benkpress(vanlig og smalt grep) flyers og cablecross 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei! Det kan være en god ide å øke treningsdosene litt. to ukentlige økter på bryst vil nok funke. Gode øvelser er benkpress (3 x 10 reps), flies i cable cross (3 x 10) og skråbenk (3 x 10 reps) og hantelpress på benk. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei! Det kan være en god ide å øke treningsdosene litt. to ukentlige økter på bryst vil nok funke. Gode øvelser er benkpress (3 x 10 reps), flies i cable cross (3 x 10) og skråbenk (3 x 10 reps) og hantelpress på benk. Lykke til! takk=)..angående proteiner ogsånt..hvor mange gram proteiner trenger jeg da pr gram kroppsvekt, hører så mye forskjellig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.