Gå til innhold

Spøkelseshus

Anbefalte innlegg

Gjest skuggeredd
Skrevet

Leste i en avis om at kveldens episode av Åndenes Makt på TV-Norge skal handle om et "urolig" hus i Bergens traktene og at huset er solgt og nye eiere flytter inn der kommende uke uten å vite noe om De forige eiernes historie og påfølgende TV-program !!!

Dette fikk meg til å tenke litt over problemstillingen.. og jeg kom frem til at dette ville jeg ikke ha syns særlig om viss jeg hadde vært den nye eieren, jeg ville ikke under noen omstendigheter flyttet inn i et såkalt "spøkelseshus" og enda mindre vært eier av ett.

Dette må vell være en rimelig grunn til å heve kjøpet etter min mening for her har jo selgeren holdt skjult vesentlige opplysninger om boligen og huset vil i verste fall være langt fra så attraktivt på markedet viss jeg skulle solgt det.

Hva mener du, Ville Du bevisst kjøpt/flyttet inn i en slik bolig..??

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enig at dette er å holde tilbake opplysninger. Og det at de forrige eierne kommer på TV etc med huset, vil kanksje redusere interessen for huset.

De nye eierne kommer helt sikkert til å bli konfrontert med å ha kjøpt "spøkelseshus" og om de skulle ønske selge- uansett grunn- så henger dette over dem. Dvs kankjse er det redusert antall interessenter.

Skrevet

Men bruker ikke mediumet å jage bort åndene da? Huff, nei jeg hadde ikke likt å overta et spøkelsehus.......

Gjest D*lilith
Skrevet

Spennende det...ja jeg ville flyttet inn i en sånn bolig : )

Gjest skuggeredd.
Skrevet
  D*lilith skrev (På 4.11.2007 den 14.24):

Spennende det...ja jeg ville flyttet inn i en sånn bolig : )

Men ville du kjøpt den ? med tanke på om du skulle selge den videre og den skulle vise seg vanskelig å få solgt mener jeg.

Gjest D*lilith
Skrevet
  skuggeredd. skrev (På 4.11.2007 den 14.43):

Men ville du kjøpt den ? med tanke på om du skulle selge den videre og den skulle vise seg vanskelig å få solgt mener jeg.

Jeg ville kjøpt den og blitt boende der jeg.

Skruf1365381135
Skrevet

ja, drit kult da. gjett om eg ville budd der :D

Skrevet

Ja, hvis jeg likte huset så. Eierne av huset tjente sikkert gode penger på å delta i programmet. Var nok ikke huset det var noe galt med.

Skrevet

Jeg ville aldri flyttet inn i et sånt hus og mener selvfølgelig at det er noe som bør opplyses om før salg.

Skrevet

Nå var det vel sånn at disse åndene var slektninger av de som bodde der, så kanskje åndene evt. følger med familien sin og ikke blir igjen i huset. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...