Gjest Srna Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei Jeg tenker å prove disse tre, så lurer på om noen har erfaring fra det? Kan man kombinere CLA med Figur balanse og Kinesisk balanse te? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva med det gode, gamle "man må forbrenne mer enn man spiser"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg tenkte på CLA, men så fant jeg ut at det var best å tenke sunt kosthold og bevege meg mer. Slik går vekta sakte nedover, og slanking skal ta tid! Så prøv å spise sunt i hverdagen og gå turer eller tren med noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Normalt skal man ikke blande flere kostholdsprodukter om slanking eller slankeprodukter som er aa faa kjopt paa det aapne markedet. Jeg vil vaere ytterst varsom med aa bruke alle tre. Hvis du har en overvekt ,vil jeg heller foreslaa at du kontakter lege foer du begynner en vektreduksjon. Mange av de produktene som er paa markedet er ikke testet ut godt nok og virker ikke alltid slik de lover. Dessuten vil enkelte av innholdsstopffene i slike produkter kunne ha bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest djiisus Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva med det gode, gamle "man må forbrenne mer enn man spiser"? Jesus for en besserwisser du er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.